لزوم توجه به افت شدید گاز در واحدهای صنعتی و فولادی استان

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه در روزهای اخیر شاهد افت شدید گاز در واحدهای فولادی و صنعتی در استان هستیم که باید این مهم در دستور کار قرار بگیرد. شهباز حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به اینکه روزهای اخیر بهارستان محل گفتگو سران […]

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه در روزهای اخیر شاهد افت شدید گاز در واحدهای فولادی و صنعتی در استان هستیم که باید این مهم در دستور کار قرار بگیرد.

شهباز حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به اینکه روزهای اخیر بهارستان محل گفتگو سران قوا و مسئولان عالی رتبه کشور در بالاترین سطح بوده است، گفت: هفته گذشته مجلس شورای اسلامی، میزبان رئیس قوه قضائیه، کلیه اعضای شورای عالی قضایی کشور و معاونین قوه قضائیه بود که خوشبختانه مسائل و موارد خوبی در این جلسه طرح موضوع شد و برخی از بخش‌هایی که نیاز بود با ریاست قوه قضائیه جهت هماهنگی و نشست امور گفته شود، به‌صورت شفاف عنوان شد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مباحث مختلفی در این نشست بیان شد از جمله اعاده دادرسی که متأسفانه به‌دلیل کمبود قضات و امکانات کم استان کرمان، دادگستری کل استان با تأخیر رو‌به‌رو می‌شود که این موضوع می‌تواند برخی از مسائل و مشکلات را به‌وجود آورد.

وی بیان کرد: در سفر اخیر استانی رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای کلیه اختیارات خود را به ریاست دادگستری کل استان کرمان تفویض کردند که این کار یکی از بهترین و ارزشمندترین کارهایی بوده که در سال‌های گذشته در استان اتفاق افتاد و بنده در همین راستا در نشست با قوه قضائیه از روسای قوا درخواست کردم تا اختیارات به استانداران هم ارجاع دهند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همچنین هفته گذشته مجلس شورای اسلامی میزبان رئیس جمهور آیت‌الله رئیسی، معاونین و وزرای دولت بود، اظهار کرد: گفتگوهایی با برخی از معاونین و وزرا داشتم و مسائل و مشکلات استان را به‌صورت مکتوب و به ویژه مسائل و مشکلات شهرستان‌های سیرجان و بردسیر را در اختیار معاونین گذاشتم و از برخی از وزرا برای سفر به استان کرمان دعوت کردم.

حسن‌پور با اشاره به در آستانه چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی قرار داریم، عنوان کرد: در نشستی که با وزیر آموزش و پرورش داشتم، وی عنوان کرد با حضور بیش از پنج هزار نفر نشستی را در استان کرمان خواهیم داشت.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: استان در حال جهش بزرگ در همه زمینه‌های اقتصادی است، در بحث تولید مسائل و مشکلاتی را در استان داریم و برخی از معادن استان، در ماه‌های گذشته دچار مشکل شده‌اند، یکی از مسائلی که باید دولت در این زمینه اقدام کند، جبران کمبود برق در تابستان و کمبود گاز در زمستان است.

وی ضمن اشاره به مطلب فوق خاطرنشان کرد: متأسفانه در روزهای اخیر شاهد افت شدید گاز در واحدهای فولادی و صنعتی در استان هستیم که امیدواریم این موضوع حتما به‌عنوان یک موضوع اصل در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای خبر/م




لزوم توجه به افت شدید گاز در واحدهای صنعتی و فولادی استان

منبع:آرمـان
? لزوم توجه به افت شدید گاز در واحدهای صنعتی و فولادی استان