لزوم تلاش مضاعف برای تحقق اهداف عرصه فرهنگی

اویسی گفت: موضوعات فرهنگی آنچنان مهم و با اهمیت هستند که در کنار رسالت‌های اصلی دانشگاه قرار دارند و همه ما برای تحقق اهداف و برنامه‌های این عرصه باید تلاش مضاعف داشته باشیم. به گزارش فت فتو، جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بم با حضور اویسی رییس دانشگاه، حجت الاسلام محسن مظاهری نیا مسئول نهاد نمایندگی […]

اویسی گفت: موضوعات فرهنگی آنچنان مهم و با اهمیت هستند که در کنار رسالت‌های اصلی دانشگاه قرار دارند و همه ما برای تحقق اهداف و برنامه‌های این عرصه باید تلاش مضاعف داشته باشیم.

به گزارش فت فتو، جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بم با حضور اویسی رییس دانشگاه، حجت الاسلام محسن مظاهری نیا مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، محمد غضنفرآبادی معاون فرهنگی و دانشجویی، زهره مکارم مدیر فرهنگی و سایر اعضا، صبح امروز در راستای تحقق اهداف و برنامه های حوزه فرهنگی، در دفتر ریاست دانشگاه تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه  اویسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های معاون، مدیر و کارشناسان فرهنگی اظهار کرد: این جلسات جایگاهی برای سیاستگذاری مسائل و موضوعات فرهنگی در سطح دانشگاه است که بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

وی افزود :موضوعات فرهنگی آنچنان مهم و با اهمیت هستند که در کنار رسالت‌های اصلی دانشگاه قرار دارند و همه ما برای تحقق اهداف و برنامه‌های این عرصه باید تلاش مضاعف داشته باشیم.

گفتنی است؛ که در ادامه این جلسه، سایر اعضای حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در رابطه با موضوعات مطروحه پرداختند و مواردی در راستای تحقق اهداف و برنامه های حوزه فرهنگی و تسهیل شرایط تحقق آنان مصوب شد.

انتهای پیام/بم




لزوم تلاش مضاعف برای تحقق اهداف عرصه فرهنگی

منبع:آرمـان
? لزوم تلاش مضاعف برای تحقق اهداف عرصه فرهنگی