لزوم تقویت پاسگاه نیروی انتظامی برای حفظ نظم و امنیت در منطقه الله‌آباد کرمان

فت فتو/کرمان رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: ظرفیت بودجه ای در بودجه ۱۴۰۱ به صورت کامل در اختیار ناجا قرار می گیرد تا بتواند وظایف و ماموریت های خود را به نحو مطلوب انجام دهد. به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور، محمدرضا پورابراهیمی […]

فت فتو/کرمان رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: ظرفیت بودجه ای در بودجه ۱۴۰۱ به صورت کامل در اختیار ناجا قرار می گیرد تا بتواند وظایف و ماموریت های خود را به نحو مطلوب انجام دهد.

به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در نشست مشترک اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان با فرمانده انتظامی استان نیز از مجموعه اقدامات نیروی انتظامی در حوزه های امنیتی، مبارزه با مواد مخدر و موضوعات فرهنگی تشکر کرد.

وی با تقدیر ویژه از اقدام اخیر نیروی نتظامی در نجات جان کودک ۶ ساله تصریح کرد: موضوع کمک بودجه ای یکی از مباحث این جلسه بود و اعلام کردیم ظرفیت بودجه ای در بودجه ۱۴۰۱ به صورت کامل در اختیار ناجا قرار می گیرد تا بتواند وظایف و ماموریت های خود را به نحو مطلوب انجام دهد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: در مجلس همکاری خوبی در بحث بودجه ناجا صورت گرفته و در استان نیز تلاش می شود سهم استان از این بودجه ملی نسبت به گذشته کامل تر شود.

وی افزود: انتظار داریم نیروی انتظامی درخصوص  پاسگاه ها و مراکز نیروی انتظامی همکاری کند. ضمن اینکه در منطقه الله آباد کرمان مردم درخواست دارند نیروی انتظامی برای حفظ نظم و امنیت و کمک به مردم ورود کند.

گفتنی است رییس مجمع نمایندگان استان کرمان نیز در این جلسه با اشاره به خدمات نیروی انتظامی عنوان کرد: تلاش می شود در راستای اجرای ماموریت های این نهاد، همکاری بیشتری صورت بگیرد.

شایان ذکر است نشست مشترک اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان با فرمانده انتظامی استان برگزار شد و در این نشست اعضا، از تلاش های این نهاد و به ویژه سردار ناظری فرمانده انتظامی استان قدردانی کردند.

انتهای پیام




لزوم تقویت پاسگاه نیروی انتظامی برای حفظ نظم و امنیت در منطقه الله‌آباد کرمان

منبع: ایـسنا
? لزوم تقویت پاسگاه نیروی انتظامی برای حفظ نظم و امنیت در منطقه الله‌آباد کرمان