لزوم تقویت امید در جامعه/ بخش اصلی حضور مردم در انتخابات نتیجه تلاش رسانه‌ها بود

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان ضمن تاکید بر لزوم امیدآفرینی توسط رسانه‌ها گفت: بایستی فضای امید، انگیزه و انرژی در جامعه تقویت شود؛ کشور و استان درگیر مشکلاتی هستند و امثال ما ضعف‌هایی دارند، اما باید اجازه بدهیم فضای کار و تلاش حاکم باشد. محمدمهدی فداکار ظهر امروز ۲۷ اسفندماه در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از […]

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان ضمن تاکید بر لزوم امیدآفرینی توسط رسانه‌ها گفت: بایستی فضای امید، انگیزه و انرژی در جامعه تقویت شود؛ کشور و استان درگیر مشکلاتی هستند و امثال ما ضعف‌هایی دارند، اما باید اجازه بدهیم فضای کار و تلاش حاکم باشد.

محمدمهدی فداکار ظهر امروز ۲۷ اسفندماه در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از اصحاب رسانه به واسطه پوشش اخبار انتخابات اظهار کرد: در روز برگزاری انتخابات، مردم تشنه خبر بودند و انعکاس اخبار به مردم ضرورت خاصی داشت و با توجه به شرایط جوی آن روز در کرمان، فضاسازی رسانه‌ها برای کشاندن مردم پای صندوق‌های رأی اهمیت خاصی داشت.

وی افزود: بخش اصلی جهاد مردم در حضور پای صندوق‌های رأی به خاطر کار مجموعه رسانه‌ای بود و در واقع عرصه سیاسی و انتخابات بدون حضور رسانه‌ای فعال عملا امکانپذیر نیست.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات کار بزرگ ملی بود، تصریح کرد: دشمن از یک سال قبل با رسانه و هزینه زیاد کار کرد تا مردم در انتخابات مشارکت نکنند و دنبال این بودند که با اثرگذاری، مشارکت را پایین بیاورند و در قدم بعدی عدم مشروعیت را مطرح کنند اما با فعالیت رسانه‌های ما، کار دشمن ابتر ماند.

وی با قدردانی مجدد از اصحاب رسانه بیان کرد: تجربه نشان داده اگر منسجم، هدفمند و جدی پای کار باشیم، موفق می‌شویم.

فداکار در ادامه با اشاره به اینکه به دلیل طرفداری از افراد و نامزدهای خاص در انتخابات، شکافی در جامعه ایجاد می‌شود، افزود: بایستی تلطیف فضا و عبور از فضای رقابتی توسط رسانه‌ها دنبال شود زیرا هنوز فضا انتخاباتی است.

وی تصریح کرد: گذر از اختلاف نظرها، کار رسانه‌ای می‌خواهد و فصل رقابت تمام شده و اکنون فصل رفاقت است و دعواهای سیاسی باید کاهش یابد.

استاندار کرمان ضمن تاکید بر لزوم امیدآفرینی توسط رسانه‌ها گفت: درباره انتقاد بحثی نداریم اما باید مراقبت کرد فضای امید، انگیزه و انرژی در جامعه تقویت شود؛ کشور و استان درگیر مشکلاتی هستند و امثال ما ضعف‌هایی دارند، اما باید اجازه بدهیم فضای کار و تلاش حاکم باشد.

وی ضمن اشاره به بزرگنمایی برخی مشکلات اظهار کرد: حدود ۹۰ هزار نفر بیکار در استان کرمان داریم که بعضا شغل دارند اما می‌خواهند در شرکت‌های بزرگ مشغول به کار شوند.

فداکارتصریح کرد: راه حل مشکل بیکاری، کمک به سرمایه‌گذاری است و باید نمایندگان مجلس و مدیران به این حوزه کمک کنند.

وی با تاکید بر لزوم همراهی رسانه‌ها در حمایت از سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال تاکید کرد: باید به ایجاد اشتغال کمک کنیم. همه در یک کشتی هستیم و فقط نقش متفاوت در تقسیم کار داریم.

شایان ذکر است: در این پایان این نشست از سردبیر، خبرنگار و عکاس خبرگزاری نذیر کرمان به واسطه پوشش اخبار انتخابات استان کرمان تجلیل شد.

انتهای پیام




لزوم تقویت امید در جامعه/ بخش اصلی حضور مردم در انتخابات نتیجه تلاش رسانه‌ها بود

منبع: ایـسنا
? لزوم تقویت امید در جامعه/ بخش اصلی حضور مردم در انتخابات نتیجه تلاش رسانه‌ها بود