لزوم تخصیص اعتبارات ویژه برای ساماندهی و تامین زیرساخت های گلزار شهدای کرمان

فت فتو/کرمان در دیدار استاندار کرمان و معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در خصوص طرح ساماندهی و تامین زیرساخت‌های لازم در گلزار شهدای کرمان به واسطه زائران کثیر مزار مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و لزوم تخصیص اعتبارات ملی برای آن گفتگو شد. دکتر”محمدمهدی فداکار” استاندار کرمان ظهر امروز […]

فت فتو/کرمان در دیدار استاندار کرمان و معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در خصوص طرح ساماندهی و تامین زیرساخت‌های لازم در گلزار شهدای کرمان به واسطه زائران کثیر مزار مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و لزوم تخصیص اعتبارات ملی برای آن گفتگو شد.

دکتر”محمدمهدی فداکار” استاندار کرمان ظهر امروز ۹ تیرماه در دیدار با معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، مطالبی در خصوص ساماندهی و تامین زیرساخت‌های لازم در گلزار شهدای کرمان که به واسطه مزار مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شاهد حضور خیل عظیمی از دوستداران و محبان سردار دلها و آزادی‌خواهان از سراسر دنیا است و لزوم تخصیص اعتبارات ملی برای آن مطرح کرد.

وی عنوان کرد: به برکت وجود مزار مطهر شهید حاج قاسم سیلمانی در گلزار شهدای شهر کرمان، جمع کثیری از عاشقان، دلدادگان و محبان ایشان به این مکان می‌آیند و زیارت قبور مطهر شهدا را دارند.

فداکار ادامه داد: با وجود مزار حاج قاسم، شرایط گلزار شهدای کرمان متفاوت شده و بر همین اساس کار متفاوت و اساسی باید در این مکان صورت گیرد.

استاندار کرمان لزوم تخصیص اعتبارات ویژه برای ساماندهی و تامین زیرساخت های گلزار شهدای کرمان گفت: درخصوص مدیریت گلزار نیز پیشنهاداتی مطرح شده که باید به جمع‌بندی نهایی برسیم که بهترین شکل ممکن اجرایی گردد.

فداکار بیان کرد: گلزار شهدای کرمان و مزار مطهر شهید سلیمانی در همه ایام روز و سال پذیرای جمعیت کثیری است، ضمن اینکه در ایام راهپیمایی اربعین حسینی، زائران داخلی و خارجی به زیارت سردار دلها می‌آیند.

“محمدصادق هاشمی” معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به سفر اخیر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به کرمان گفت: در این سفر مباحثی برای ساماندهی گلزار شهدای کرمان از جمله ابنیه آن مطرح شد.

وی اظهار داشت: یکی از مسائل اساسی مطرح در مورد گلزار شهدای کرمان ابنیه و زیرساخت‌هاست که به واسطه مزار مطهر شهید سلیمانی محل رجوع جمع کثیری از اقصی نقاط کشور و حتی زائران بین‌المللی است و جهشی در زائران و مراجعان طی دو سال گذشته ایجاد شده است.

هاشمی ادامه داد: گلزار شهدای کرمان به زیرساختهای مناسب نیاز دارد، نگاه دولت و آیت‌الله رئیسی نیز به این مسئله جدی است.

معاون سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دومین مسئله در گلزار شهدای کرمان، اداره و مدیریت آن است. اکنون نهایت تلاش را مجموعه ها برای اداره آن گذاشته اند و کار میکنند، اما باید به شکل منسجم باشد.

“احمد گروئی” مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان از تدوین طرح جامع گلزار شهدای شهر کرمان خبر داد و گفت: گلزا شهدای کرمان با مزار حاج قاسم سلیمانی ارج و قرب دیگری پیدا کرده و متفاوت از سال‌های گذشته شده است.

وی تصریح کرد: برای ساماندهی این مجموعه که به مکان حضور اقشار و افراد متعدد تبدیل شده است به اعتبار ویژه نیاز داریم.




لزوم تخصیص اعتبارات ویژه برای ساماندهی و تامین زیرساخت های گلزار شهدای کرمان

منبع: ایـسنا
? لزوم تخصیص اعتبارات ویژه برای ساماندهی و تامین زیرساخت های گلزار شهدای کرمان