لزوم تبیین مکتب شهداء در جامعه

حجت الاسلام و المسلمین ابوالحسن ایزد خواه گفت: برای پيشرفت کشور و رسيدن به اهدفمان بايدمکتب شهداء را در جامعه نهادينه کنیم. به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب، یادواره ۶۴ شهید شهرستان رودبار جنوب با حضورحجت الاسلام ایزدخواه،حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش امام جمعه رودبارجنوب ،شکراللهی نماینده پنج شهرستان جنوبی،جرگه معاون سیاسی فرمانداری،خانواده معظم شهداء […]

حجت الاسلام و المسلمین ابوالحسن ایزد خواه گفت: برای پيشرفت کشور و رسيدن به اهدفمان بايدمکتب شهداء را در جامعه نهادينه کنیم.

به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب، یادواره ۶۴ شهید شهرستان رودبار جنوب با حضورحجت الاسلام ایزدخواه،حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش امام جمعه رودبارجنوب ،شکراللهی نماینده پنج شهرستان جنوبی،جرگه معاون سیاسی فرمانداری،خانواده معظم شهداء و مردم شهید پرور رودبار جنوب شامگاه گذشته در مصلی بزرگ این شهرستان برگزار شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین ایزد خواه در این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء اظهارکرد: زنده نگه داشتن ذکر و نام شهدا کمتر از شهادت نیست و ما باید قدردان خون شهدا باشیم.
 حجت الاسلام والمسلمین ابوالحسن ایزد خواه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سید الشهدای مقاومت،گفت: برگزاری یادواره شهدا نوعی جهاد تبیین است و باید رشادت‌ها شهدای برای نسل جوان و نوجوان جامعه در این مراسم بیان شود؛ مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین تاکید دارند و برگزاری یادواره‌های شهدا تلاش برای پاسداشت ارزش‌های آنها است.
وی با بیان اینکه شهدا از ما چه انتظاراتی دارند، اظهار کرد: اگر امروز وصیت نامه شهدا را مرور کنیم به اتفاق همه آنها توصیه کرده‌اند پشتیبان ولایت فقیه باشید و نگذارید آسیبی به علمدار خیمه انقلاب وارد شود.

این کارشناس مذهبی تصریح کرد: در این برهه از زمان به دلیل هجمه بیش از حدی که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در فضای مجازی و حقیقی بر افکار جوانان، نوجوانان و کودکان وارد می‌کنند، مساله جهاد تبیین مورد تاکید قرار گرفته است.
 
وی اظهار کرد: جوانان و نوجوانان با حضور در یادواره‌های شهدا در جریان رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا قرار گرفته و می‌توانند سربازی برای فرمانده شوند.

دراین مراسم  معنوی مداح اهل بیت کربلایی میلاد بیداری مرثیه  سرایی ونوحه خوانی نمود و تجلیل از خانواده شهداء پایان بخش این مراسم معنوی بود.

 
انتهای پیام /پ




لزوم تبیین مکتب شهداء در جامعه

منبع:آرمـان
? لزوم تبیین مکتب شهداء در جامعه