لزوم بهره گیری از ظرفیت‌ها برای ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی

کرمان- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان با تأکید بر لزوم بهره گیری از هر ظرفیتی برای ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی گفت: آموزش زیربنای توسعه و پیشرفت جوامع است. به گزارش نذیر کرمان، اصغر پارسا در گردهمایی معاونان آموزشی ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان افزود: در […]

کرمان- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان با تأکید بر لزوم بهره گیری از هر ظرفیتی برای ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی گفت: آموزش زیربنای توسعه و پیشرفت جوامع است.

به گزارش نذیر کرمان، اصغر پارسا در گردهمایی معاونان آموزشی ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان افزود: در کنکور ۱۴۰۳ صرفاً سوابق تحصیلی پایه دوازدهم با تاثیر ۵۰ درصدی، ملاک عمل قرار خواهد گرفت و در کنکور سال ۱۴۰۴ تاثیر سوابق تحصیلی با احتساب پایه‌های یازدهم و دوازدهم به ۶۰ درصد می‌رسد.

وی گفت: آزمون‌های نیمسال دوم (خرداد) دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم در سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به‌صورت نهایی برگزار می‌شود.

پارسا خاطرنشان کرد: دانش‌آموزانی که در سال تحصیلی جاری و در خرداد ۱۴۰۳ در امتحانات شرکت می‌کنند در کنکور سال ۱۴۰۵ در هر ۳ پایه دهم، یازدهم و دوازدهم باید سابقه تحصیلی داشته باشند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر اینکه از امسال باید امتحانات نهایی در هر ۳ پایه تحصیلی برگزار شود، تصریح کرد: ملاک سوابق تحصیلی هم لزوماً نتایج امتحانات خرداد است و امتحانات دی و شهریور به عنوان سابقه تحصیلی برای ارسال به سازمان سنجش آموزش کشور، منظور نمی‌شود.

اصغر پارسا با بیان اینکه در کنکور سال ۱۴۰۴ تاثیر سوابق تحصیلی به ۶۰ درصد می‌رسد، افزود: در کنکور ۱۴۰۴ سوابق تحصیلی پایه‌های یازدهم و دوازدهم، ملاک عمل خواهد بود.

وی با اشاره به درخشش دانش‌آموزان استان در کنکور سراسری ۱۴۰۲ با کسب ۶ رتبه تک رقمی از رشد ۱۰۰ درصدی رتبه دو رقمی دانش آموزان استان در کنکور ۱۴۰۲ خبر داد.

پارسا تاکید کرد: باید از هر ظرفیتی در راستای ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی استفاده شود زیرا آموزش زیر بنای و اساس توسعه و پیشرفت کشور است.

کد خبر ۶۰۲۵۳۱۸




لزوم بهره گیری از ظرفیت‌ها برای ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی

منبع: مــهر
? لزوم بهره گیری از ظرفیت‌ها برای ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی