لزوم برخورد جدی با رانندگان متخلف و ساماندهی روشنایی ورودی شهرها

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان با تاکید بر اینکه با رانندگان متخلف برخورد جدی شود، گفت: وضعیت جوی و راه‌های استان باید مرتب اطلاع رسانی و روشنایی وردی شهرها ساماندهی شود. محمدمهدی فداکار امروز ۲۲ اسفندماه در جلسه ستاد راهبردی کاهش تصادفات استان کرمان بر لزوم نظارت جدی دستگاه‌های مربوطه بر جاده‌ها افزود: روزانه میزان تردد […]

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان با تاکید بر اینکه با رانندگان متخلف برخورد جدی شود، گفت: وضعیت جوی و راه‌های استان باید مرتب اطلاع رسانی و روشنایی وردی شهرها ساماندهی شود.

محمدمهدی فداکار امروز ۲۲ اسفندماه در جلسه ستاد راهبردی کاهش تصادفات استان کرمان بر لزوم نظارت جدی دستگاه‌های مربوطه بر جاده‌ها افزود: روزانه میزان تردد استان را رصد کنید.

وی با تاکید بر اینکه با رانندگان متخلف برخورد جدی شود، اظهار کرد: وضعیت جوی و راه‌های استان را مرتب اطلاع رسانی کنید و روشنایی ورودی شهرها را ساماندهی کنید.

استاندار کرمان با بیان این مطلب که تعداد تلفات استان نسبت به ترددها کاهش یافته، عنوان کرد: شوتی‌ها و پلاک مخدوش‌ها مدتی جاده‌های استان را ناامن کرده بودند که با اقدامات پلیس اکنون این موارد بسیار کاهش یافته است.

همچنین امیر معین الدینی رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان در این جلسه گفت: در ۱۱ ماهه امسال ۳۷۷ نفر در جاده‌های جنوب استان جان باخته‌اند که ۴۹ نفر نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دارد.

وی بیان کرد: در ۱۱ ماهه سال گذشته شش فقره تصادف داشتیم که تعداد فوتی‌های آنها از سه نفر بیشتر بوده اما امسال این عدد به ۲۰ مورد رسیده به طوری که در این ۲۰ تصادف ۷۲ نفر کشته شده‌اند.

به گزارش نذیر کرمان، سردارناصر فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان هم در این جلسه بازنگری در تابلوهای حمل با جرثقیل و پارک ممنوع نصب شده در برخی مکان‌ها را الزامی دانست و در ادامه از تاثیر مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی در کاهش تصادفات سخن گفت و اظهار کرد: اگر این مجتمع‌ها را افزایش یابد، ما امنیت آنها را تامین می‌کنیم.

وی با اشاره به اقدامات استان در برخورد با رانندگان متخلف تصریح کرد: استان کرمان در برخورد با خودروهای شوتی رتبه اول کشور را کسب کرده است.

علی رضایی رئیس پلیس راه شمال استان کرمان نیز گفت: بیشترین جانباختگان و مجروحان حوادث رانندگی در ۱۰ ماهه امسال در شمال استان مربوط به کرمان، سیرجان، زرند و رفسنجان، بم، بردسیر و نرماشیر بوده که به ترتیب در این شهرها ۱۵۱ نفر، ۹۹ نفر، ۵۱ نفر، ۷۰ نفر، ۴۱ نفر، ۴۵ و ۳۲ نفر جان باخته‌اند.

انتهای پیام




لزوم برخورد جدی با رانندگان متخلف و ساماندهی روشنایی ورودی شهرها

منبع: ایـسنا
? لزوم برخورد جدی با رانندگان متخلف و ساماندهی روشنایی ورودی شهرها