لزوم برخورد با گران فروشی بلیط اربعین

کرمان _ معاون استاندار کرمان بر برخورد با گران فروشی و ایجاد بازار سیاه در خصوص بلیط اربعین تاکید کرد. به گزارش فت فتو، رحمان جلالی عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: امسال با عنایت به تجارب سال‌های گذشته و به دلیل معطلین زائرین در مرز در زمان برگشت به استان و همچنین جلوگیری […]

کرمان _ معاون استاندار کرمان بر برخورد با گران فروشی و ایجاد بازار سیاه در خصوص بلیط اربعین تاکید کرد.

به گزارش فت فتو، رحمان جلالی عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: امسال با عنایت به تجارب سال‌های گذشته و به دلیل معطلین زائرین در مرز در زمان برگشت به استان و همچنین جلوگیری از بازار سیاه پرداخت‌های نامتعارف، تصمیم بر آن شد که زائران نسبت به تهیه بلیط برگشت همزمان با تهیه بلیط رفت اقدام کنند.

وی ادامه داد: این طرح برای استان اقدام مهمی بود و کرمان تنها استانی است که این فعالیت را انجام داده و امیدواریم که این طرح برای رفاه حال زائرین در سال‌های آینده نیز قابل اجرا باشد و به نتیجه برسد.

جلالی در ادامه افزود: هر گونه گرانفروشی و بازار سیاه در تهیه بلیط زائرین اربعین حسینی تخلف محسوب خواهد شد و در صورت گزارش با فرد متخلف برخورد خواهد شد لذا نظارت‌ها مداوم باید به صورت میدانی انجام شود تا جلوی سودجویان گرفته شود.

کد خبر ۵۵۷۹۴۰۴




لزوم برخورد با گران فروشی بلیط اربعین

منبع: مــهر
? لزوم برخورد با گران فروشی بلیط اربعین