لباس سبز سپاه، نماد عزت و افتخار ملت ایران

امام جمعه رودبارجنوب گفت: دشمنان ایران اسلامی، باید بدانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرزند راستین ملت ایران و حافظ انقلاب اسلامی است و به خوبی آموخته است که از دل تهدیدها چگونه فرصت‌های طلایی خلق کند. حجت الاسلام و المسلمین اکبر افشارمنش در گفتگو با خبرنگار سیاسی فت فتو، با اشاره به تحریم سپاه پاسداران […]

امام جمعه رودبارجنوب گفت: دشمنان ایران اسلامی، باید بدانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرزند راستین ملت ایران و حافظ انقلاب اسلامی است و به خوبی آموخته است که از دل تهدیدها چگونه فرصت‌های طلایی خلق کند.

حجت الاسلام و المسلمین اکبر افشارمنش در گفتگو با خبرنگار سیاسی فت فتو، با اشاره به تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط اتحادیه اروپا، گفت: این اقدام خبیثانه از روی استیصال است؛ آن‌ها از فشار بر مردم ناامید شده‌اند و دنبال فشار روانی هستند.
 
امام جمعه رودبارجنوب عنوان کرد: سپاه و دیگر نیروهای مسلح در سال‌های متمادی همراه مردم و نظام بوده‌اند و همین برای دشمنان قابل تحمل و پذیرش نیست. مردم ایران به نیروهای مسلح خود افتخار می‌کنند.
 
وی ضمن محکوم کردن اقدام خبیثانه اتحادیه اروپا، عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرزند راستین ملت ایران و حافظ انقلاب اسلامی است.
 
امام جمعه رودبارجنوب تصریح کرد:  پاسداران انقلاب اسلامی فرزند راستین ملت ایران و حافظ انقلاب اسلامی هستند و به خوبی آموخته اند که از دل تهدیدها چگونه فرصت‌های طلایی خلق کند.
 
حجت الاسلام اکبر افشارمنش گفت: تحریم سپاه توسط اتحادیه اروپا نشانه خباثت دشمنان است و تحریم این نیروی بی‌بدیل بیش از گذشته بر قوت و قدرت آن خواهد افزود.
 
وی با بیان اينکه نظام انقلابی ما نیز بدون تردید پاسخ‌های متقابل و متناسب هشدار دهنده را خواهد داد، خاطر نشان کرد: مردم هوشیار و آگاه ایران بار دیگر نشان خواهند داد که هرکدام یک سپاهی انقلاب هستند و لباس سبز این نیروی انقلابی را نماد عزت و افتخار خود می‌دانند.
 
انتهای خبر/پ




لباس سبز سپاه، نماد عزت و افتخار ملت ایران

منبع:آرمـان
? لباس سبز سپاه، نماد عزت و افتخار ملت ایران