قیمت وعده‌های غذایی و هزینه خوابگاه دانشجویان مشخص شد

رئیس صندوق رفاه دانشجویان درباره مبلغ وعده‌های غذایی دانشجویان برای سال تحصیلی جدید گفت: امسال ۳ هزار تومان برای وعده‌های صبحانه، ۴ هزار تومان برای وعده شام و ۶ هزار تومان برای ناهار دانشجویان درنظر گرفته شده است. به گزارش فت فتو، دکتر مسعود گنجی در اجلاس روسای دانشگاه‌ها که در محل سازمان پژوهش‌های صنعتی […]

رئیس صندوق رفاه دانشجویان درباره مبلغ وعده‌های غذایی دانشجویان برای سال تحصیلی جدید گفت: امسال ۳ هزار تومان برای وعده‌های صبحانه، ۴ هزار تومان برای وعده شام و ۶ هزار تومان برای ناهار دانشجویان درنظر گرفته شده است.

به گزارش فت فتو، دکتر مسعود گنجی در اجلاس روسای دانشگاه‌ها که در محل سازمان پژوهش‌های صنعتی برگزار شد، درباره قیمت غذای دانشجویان توضیح داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که متوسط قیمت تمام شده یک پرس غذا، معادل ۶۸ هزار و ۵۰۰ تومان است. این در حالی است که در شش ماهه دوم سال جاری، ۱۴۳ میلیون پرس غذا در میان دانشجویان توزیع می‌شود. 

وی درباره قیمت اجاره ماهیانه خوابگاه‌های دانشجویی گفت: مبلغ حداکثری و حداقلی ماهیانه خوابگاه‌ها به تربیت ۱۶۳ هزار تومان و ۶۷ هزار تومان درنظر گرفته شده است. با توجه به رتبه خوابگاه‌ها، مبلغ پرداختی متغییر است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان با بیان اینکه تغذیه دانشجویان در ۶ ماهه دوم سال جاری به مبلغ ۸ هزار و ۴۳۰ میلیارد تومان پول احتیاج داریم، گفت: دانشجویان خوابگاهی و غیرخوابگاهی از غذای دانشجویی استفاده می‌کنند. تعداد دانشجویان خوابگاهی معادل ۲۱۶ هزار نفر و تعداد غیر خوابگاهی‌ها نیز ۳۶۶ هزار نفر است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان درباره اعتبار یارانه کمکی تغذیه دانشجویان از محل قانون هدفمندی یارانه‌ها گفت: مبلغ یک هزار و ۵۵۳ میلیارد تومان برای این موضوع درنظرگرفته شده است. همچنین اعتبار برنامه ارائه خدمات رفاهی در بودجه دانشگاه‌ها معادل ۲ هزار و ۳۱۵ میلیارد تومان است. بررسی‌ها حاکی از آن است که میزان کسر اعتبار معادل ۴ هزار میلیارد تومان است.

انتهای پیام




قیمت وعده‌های غذایی و هزینه خوابگاه دانشجویان مشخص شد

منبع: ایـسنا
? قیمت وعده‌های غذایی و هزینه خوابگاه دانشجویان مشخص شد