قومیت ها ایران پای این نظام و انقلاب ایستاده اند

سردار حمید سر خیلی فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه در سومین یادواره شهدای جنوب کرمان گفت:همه قومیت ها پای این نظام و انقلاب ایستاده اند و تا پای جان از این مرز و بوم دفاع خواهند کرد. به گزارش”فت فتو” سردار حمید سر خیلی فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه با شاره به ایستادگی […]

سردار حمید سر خیلی فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه در سومین یادواره شهدای جنوب کرمان گفت:همه قومیت ها پای این نظام و انقلاب ایستاده اند و تا پای جان از این مرز و بوم دفاع خواهند کرد.

به گزارش”فت فتو” سردار حمید سر خیلی فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه با شاره به ایستادگی مردم عشایر وحضور در جبهه مقاومت گفت: مردم غیور و عشایر جنوب کرمان، کسانی هستند که همیشه پای انقلاب ایستادند، این انقلاب کمر استکبار را شکست.

 
 
وی تشریح کرد: از روزی که ملت ایران ایستادگی را انتخاب کرد، و با امدن امام خمینی(ره) و اعتماد به جوانان دشمن را از کشور بیرون کردیم.
 
 
سردار سر خیلی ضمن اشاره به خفت و خواری که قبل از انقلاب داشتیم، اذعان کرد: حاج قاسم سلیمانی فرزندی از این جوار کمر دشمن راشکست، چرا که شهید حاج قاسم سلیمانی از سردار سر لشکر پاسدار قاسم سلیمانی برای دشمن خطر ناک تر است‌. 
 
 
 
فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه با  اشاره به هزینه ها و فتنه هایی که دشمن برای دور کردن مردم از نظام کرده اند، تشریح کرد: دشمن با امادگی کامل مقابل این ملت ظاهر شده است، ما ملت امام حسین (ع) هستیم، این فتنه ها دوام نمی آورد.
 
 
 
سردار سر خیلی ضمن اشاره به اینکه در اوایل انقلاب، دشمن سعی داشت، جنگ قومیتی بین عشایر عرب، کرد، لر و ترکمن ها…. راه بیندازد، یاد آور شد: این قومیت ها پای این نظام و انقلاب ایستاده اند و تا پای جان از این مرز و بوم دفاع خواهند کرد.
 
 
 وی اذعان کرد: زمانی که مجاهدان در مقابل این ملت صف کشیده بودند، آن زمان که ۸۶ کشور در طول دفاع مقدس به صدام کمک میکردند، بیان کرد: با تمام تلاش دشمن نتوانستند ملت ایران را از پای در آورند، این مقاومت و مجاهدت ملت ایران بود که توانست دشمنان را به زمین بزند.
 
 
سردار حمید سر خیلی در پایان گفت: این انقلاب اسلامی حرم است، چرا که این حرم کمر دشمن را شکست، این کشور با جوانانی که دارد میتواند مشکلات کشور را حل کند.

انتهای پیام/ک




قومیت ها ایران پای این نظام و انقلاب ایستاده اند

منبع:آرمـان
? قومیت ها ایران پای این نظام و انقلاب ایستاده اند