قوای سه گانه منادی مقابله با فساد هستند/ اولویت دولت بر اقتصاد مقاومتی با نگاه درون زا و برون گرا است

ائمه جمعه استان کرمان گفتند: اکنون که قوای سه گانه با همفکری، همدلی و همصدایی یکدیگر منادی مقابله با فساد هستند؛ انتظار است که گام مهمی را در مقابله با پدیده حقوق های نجومی بردارند. به گزارش فت فتو آیین عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته در سراسر استان برگزار شد. کهنوج: قوای سه گانه منادی مقابله با […]

ائمه جمعه استان کرمان گفتند: اکنون که قوای سه گانه با همفکری، همدلی و همصدایی یکدیگر منادی مقابله با فساد هستند؛ انتظار است که گام مهمی را در مقابله با پدیده حقوق های نجومی بردارند.

به گزارش فت فتو آیین عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته در سراسر استان برگزار شد.

کهنوج: قوای سه گانه منادی مقابله با فساد هستند

حجت الاسلام والمسلمین احمد نجنو امام جمعه شهرستان کهنوج در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: پنج سال از مطالبه مقام معظم رهبری در مقابله با حقوق های نجومی می گذرد که متأسفانه دولت سابق چنان اعتقادی در خصوص برخورد با این ناهنجاری بزرگ نداشت.

وی اضافه کرد: اما اکنون که قوای سه گانه با همفکری، همدلی و همصدایی یکدیگر منادی مقابله با فساد هستند؛ انتظار است که گام مهمی را در مقابله با پدیده حقوق های نجومی بردارند.

حجت الاسلام نجنو تصریح کرد: انتظار مردم از دولت، مجلس و قوه قضاییه انقلابی این است که این فرمان رهبری معطل نماند و جلوی حقوق های نجومی گرفته شود.

خطیب جمعه کهنوج گفت: مسئولین شهرستان باید جلوی این ولنگاری و رها شدن قیمت ها در بازار را بگیرند بحث گرانی در این شهر امان مردم را بریده است.

امام جمعه کهنوج در پایان ضمن اشاره به آرام شدن موج ویروس کرونا گفت: هنوز عده ای هستند که در زدن واکسن مقاومت می کنند از همه مردم درخواست می کنم نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

نودژ منوجان: اولویت دولت بر اقتصاد مقاومتی با نگاه درون زا و برون گرا است

حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفری امام جمعه موقت آسمینون (نودژ) منوجان در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت:اکنون بر اساس آمارها و نظرسنجی ها اکثریت مردم به آمریکا و و عده‌ های او دیگر هیچ اعتمادی ندارند و در عرصه خارجی ایران انقلابی مهمترین محور مقاومت است که پس از ۸ سال آمریکا را در غرب آسیا زمین‌گیر کرده است و خواب های پریشان مثلث عبری، عربی و غربی را تبدیل به کابوس کرده است و دولتی بر سر کار آمده است که برجام را اولویت نمی‌داند.

وی افزود: اولویت اول دولت سیزدهم بر اقتصاد مقاومتی با نگاه درون زا و برون گرا است و نگرش به بیرون اول همسایگان است و سپس به شرق و همه کشورها توجه دارد.

حجت الاسلام جعفری در تحلیل مذاکرات وین بیان کرد: تمام تلاش آمریکا و اروپا بر این است که این مذاکرات را مذاکرات هسته‌ای جلوه دهند ایران اما در مقابل عملیات روانی آنها محکم ایستاده است و معتقد است این مذاکرات برای رفع تحریم هاست ایران از مذاکرات وین دو هدف عمده دارد هدف اول حذف کامل و تضمین شده و قابل راستی آزمایی تحریم‌ها است که علیه مردم ایران وضع شده است .

وی تصریح کرد: هدف دوم تسهیل حقوق قانونی ملت ایران برای بهره مندی از دانش صلح‌آمیز هسته‌ای به ویژه فناوری بسیار مهم غنی‌سازی برای مقاصد صنعتی طبق معاهده ان پی تی است.

امام جمعه موقت آسمینون (نودژ) خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم به میدان مذاکره و دیپلماسی آمده است اما فاصله با میدان ندارد و این فاصله را کم کرده است و مذاکرات را در حال حاضر مذاکره برای رفع تحریم‌ها می‌داند نه مذاکره هسته‌ای، از نگاه دولت کنونی مذاکرات هسته‌ای وقتی شکل می‌گیرد که تمام تحریم‌ها برداشته شود.

وی افزود: البته در مذاکرات هسته‌ای ایران تمام تعهدات خود را انجام داده است و باید راستی آزمایی وعده‌های غرب را  کند اگرچه برای رفع تحریم‌ها و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد اما مهمتر از آن به خنثی سازی تحریم‌ها در عرصه داخلی و خارجی می اندیشد.

خطیب موقت نمازجمعه آسمینون (نودژ) با گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو عنوان کرد: رفتار شناسی سیاسی دانشجویان در ۱۶ آذر ۱۳۳۲ نشان می‌دهد شعارها و تظاهرات آنها دارای رنگ و بوی ضد استکباری و مخالف قدرت‌های غربی علی الخصوص آمریکا بود.

این خبر در حال تکمیل است…

انتهای پیام/م
 




قوای سه گانه منادی مقابله با فساد هستند/ اولویت دولت بر اقتصاد مقاومتی با نگاه درون زا و برون گرا است

منبع:آرمـان
? قوای سه گانه منادی مقابله با فساد هستند/ اولویت دولت بر اقتصاد مقاومتی با نگاه درون زا و برون گرا است