قوانین سرسختانه مس رفسنجان برای مقابله با کرونا

سرمربی مس رفسنجان از ابتلای چند بازیکن تیمش به کرونا خبر داد. به گزارش فت فتو، شهر خودرو و مس رفسنجان فردا (شنبه) در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در مشهد به مصاف هم می‌روند. محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی اظهار کرد: ابتدا باید سالگرد پیروزی انقلاب را تبریک […]

سرمربی مس رفسنجان از ابتلای چند بازیکن تیمش به کرونا خبر داد.

به گزارش فت فتو، شهر خودرو و مس رفسنجان فردا (شنبه) در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در مشهد به مصاف هم می‌روند. محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی اظهار کرد: ابتدا باید سالگرد پیروزی انقلاب را تبریک بگویم. سعادتی نصیب ما شد که امسال هم به زیارت امام رضا (ع) بیاییم. بازی سختی در پیش داریم. به خاطر شرایطی که داریم نیاز مبرمی به سه امتیاز مسابقه داریم. پدیده یا شهرخودرو شرایط خوبی در چند هفته اخیر داشته‌ است‌ و در جام حذفی هم حسابی ما را اذیت کرد.

او افزود: با توجه به وقفه ۲۰ روزه، به این نکته واقف هستیم که باید با نهایت تمرکز در بازی فردا حاضر شویم. تمرینات ما پنج روز تعطیل بود. بعد از آن شکل تمرینی خود را دنبال کردیم و دو بازی تدارکاتی هم برگزار کردیم. چند بازیکن تیم مثل صادقی، اکبرپور و ..‌ به کرونا مبتلا شده‌اند. سعی کردیم تیم را مدیریت کنیم و کرونا را در اردوی مس کنترل کنیم‌.

سرمربی مس گفت: خوشبختانه از انتقال ویروس جلوگیری کردیم اما با وجود تست منفی چهار، پنج بازیکن مبتلا باز هم از آنها فردا استفاده نمی‌کنیم. علیاری هم به خاطر همسترینگ غایب خواهد بود. ابتدا امیدوارم سلامتی برای هر دو تیم باشد.

ربیعی در ادامه درباره راهکاری که برای جلوگیری از شیوع کرونا در تیمش در نظر گرفته، توضیح داد: نزدیک هشت روز پیش مطلع شدیم بازیکنان مبتلا شده‌اند. بلافاصله همان موقع تست گرفتیم و قرنطینه آغاز شد. دستورالعمل شدیدی برای کل تیم در نظر گرفتم و جریمه شدیدی هم برای خاطیان در نظر گرفته‌ام. در خصوص تعطیلی مسابقات به خاطر پیک ششم، سازمان لیگ و کمیته پزشکی باید نظر دهند. سرعت انتشار اومیکرون بالاست و می‌تواند بقیه را هم مبتلا کند.

او درباره شناختش از شهر خودرو بیان کرد: شناختی از شهرخودرو و بازیکنانش ندارم. فردا بهتر می‌شود در این خصوص صحبت کرد. حضور در مشهد موهبت بزرگی است و علاقه وافری به امام هشتم داریم.

سرمربی مس در خصوص تغییرات این تیم در نیم فصل گفت: برنامه‌ریزی در فصل گذشته با این فصل متفاوت بود. در نیم‌فصل سال قبل پنج تغییر دادم که از آنها دو، سه بازیکن در مجموعه حضور دارند. فصل قبل انصاری، کیانی، جعفری و سلیمانی را جذب کردیم. متاسفانه انصاری مصدوم شد. ضمنا از کیانی هم بابت کمک‌هایش بسیار تشکر می کنم. بعد از بازی با سپاهان با من صحبت کرد و بخاطر مسائل خانوادگی ترجیح داد کنار خانواده اش در تبریز باشد.

ربیعی ادامه داد: من با این قضیه موافقت کردم. به جز رفتن کیانی، پورامینی را جذب کردیم. نیاز آنچنانی دیگری نداشتیم. سال گذشته نیاز را در جذب بازیکن دیدیم، امسال نیازی نداشتم و ترجیح دادم ثبات داشته باشیم. شاید یک بازیکن از لیگ یک بگیریم. با توجه به اینکه دو، سه جای خالی داریم و قائم اسلامی‌خواه هم به تمرینات اضافه شده است. جایگزین محمد انصاری را هنوز پیدا نکرده ایم. میثم تیموری و فرشاد محمدی‌مهر را مجبور شدیم بعضا در قلب دفاع بازی دهیم‌. احتمال جذب بازیکن کناری هم هست. 

او درباره شانس آسیایی تیمش گفت: اینکه مس توانسته این نگاه ها را به خودش جذب کند، یعنی رشد خوبی داشته‌ایم. برنامه ما برای این فصل سهمیه آسیایی نبود اما جلوی بلندپروازی را نمی‌گیرم. دومین فصل حضور مس در لیگ برتر است و نیازمند تجربه بیشتری در تیمداری هستیم تا سخت‌افزارها را تکمیل کنیم. اینها دلیل نمی‌شود با جسارت در مسابقات ظاهر شویم. بازی به بازی پیش می‌رویم. قطعا برای مسیر مدنظرمان تلاش می‌کنیم.

سرمربی مس رفسنجان در پایان در خصوص احتمال برکناری عزیزی خادم گفت: من مربی هستم و این مسائل به من ارتباطی ندارد.

انتهای پیام




قوانین سرسختانه مس رفسنجان برای مقابله با کرونا

منبع: ایـسنا
? قوانین سرسختانه مس رفسنجان برای مقابله با کرونا