قهرمان پارالمپیک توکیو محیط بان افتخاری جیرفت

کارکنان حفاظت محیط زیست جیرفت، با حضور در روستای آبشور اسفندقه قهرمانی سعید افروز را در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۱ تبریک و از وی قدردانی کردند. به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان؛ سعید افروز با پوشیدن لباس محیط بانان که به صورت افتخاری به  وی اهدا شده بود، در جمع کارکنان حفاظت محیط زیست شهرستان […]

کارکنان حفاظت محیط زیست جیرفت، با حضور در روستای آبشور اسفندقه قهرمانی سعید افروز را در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۱ تبریک و از وی قدردانی کردند.

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان؛ سعید افروز با پوشیدن لباس محیط بانان که به صورت افتخاری به  وی اهدا شده بود، در جمع کارکنان حفاظت محیط زیست شهرستان جیرفت حضور یافت.

در این دیدار قریشی رئیس حفاظت محیط زیست  جیرفت ابرازامیدواری کرد: قطعا اقدام ارزشمند و شایسته قهرمانان در راستای فرهنگ‌سازی و افزایش آگاهی مردم به منظور حفظ تنوع زیستی منطقه قابل تامل و تاثیرگذار خواهد بود.

در ادامه سعید افروز قهرمان پارالمپیک توکیو گفت: امیدوارم شاهد روزهایی باشیم که همه شکارچیان اسلحه خود را زمین بگذارند و به جای چکاندن ماشه آن به سمت جانداران, قلم و دوربین به دست بگیرند و زیبایی های طبیعت و حیات وحش مناطق را به تحریر درآوردند.




قهرمان پارالمپیک توکیو محیط بان افتخاری جیرفت

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? قهرمان پارالمپیک توکیو محیط بان افتخاری جیرفت