قلعه نویی: امروز تراکتور بهتر از هر زمانی بازی کرد

تبریز –فت فتو – سرمربی تیم فوتبال گل گهرسیرجان با بیان اینکه امروز با دست خالی مقابل تراکتور یک امتیاز گرفتیم، گفت: امروز تراکتور بهتر از هر زمانی بازی کرد. امیر قلعه نویی شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل تراکتور اضافه کرد: امروز بازی خوبی را از هر ۲ تیم شاهد […]

تبریز –فت فتو – سرمربی تیم فوتبال گل گهرسیرجان با بیان اینکه امروز با دست خالی مقابل تراکتور یک امتیاز گرفتیم، گفت: امروز تراکتور بهتر از هر زمانی بازی کرد.

امیر قلعه نویی شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل تراکتور اضافه کرد: امروز بازی خوبی را از هر ۲ تیم شاهد بودیم و بازیکنانم بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند.

وی به سولدو به جهت اینکه تیمی به این شکل جمع و جور کرده است تبریک گفت و افزود: تراکتور امروز حتی استحقاق برد را نیز داشت.

وی با تشکر از فروزان دروازه بان گل گهر که چندین بار ناجی دروازه تیمش شد، گفت: امسال یکی از بدترین دوران مربیگری ام بود که با شروع فصل با محرومیت همراه بودیم و در ادامه با کسر ۷ امتیاز نقره داغمان کردند.

وی با بیان اینکه ما تمامی مراحل به کارگیری بازیکن را قانونی انجام داده بودیم، اظهار داشت: امیدوارم این حکم هر چه سریعتر ملغی شود و حق تیم گل گهر بیش از این پایمال نشود.

سرمربی تیم گل گهر در مورد تقویت تیمش اعلام کرد: ما برای رسیدن به شرایط مطلوب باید تیم را تقویت کنیم و امیدوارم باشگاه در این راه همراهی کند.

قلعه نویی در خصوص عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه اضافه کرد: در خیلی مکان های سر بسته مثل سینما و حتی سالن های ورزشی تماشاگران حضور حداکثری دارند ولی نمی دانم به چه دلیل هنوز با حضور هواداران فوتبال مخالفت می شود.

وی گفت: امیدوارم در بازی بعدی در شهر تبریز شاهد پرشورها باشیم.

وی در مورد نزدیکی بازی های لیگ برتر هم گفت: به دلیل جابجایی در شهرهای مختلف نزدیک به ۲ ماه است که بیشتر روی هوا هستیم و با شرایط آب و هوایی هماهنگ نشده ایم.

قلعه نویی در خصوص تیم ملی فوتبال با ابراز خوشحالی از این که به این مرحله از مسابقات راه یافته است ، گفت: لیاقت بازیکنان تیم ملی فوتبال خیلی بیشتر از این حرف ها است.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان امروز مقابل تراکتور به تساوی بدون گل دست یافت تا تنها با کسب یک امتیاز در مجموع ۲۲ امتیازی شود و همچنان در رده هفتم جدول لیگ برتر فوتبال جای بگیرد.




قلعه نویی: امروز تراکتور بهتر از هر زمانی بازی کرد

منبع: ایرنـا
? قلعه نویی: امروز تراکتور بهتر از هر زمانی بازی کرد