قلعه تاریخی منوجان در انتظار مرمت

قلعه تاریخی منوجان که در میان مردم منطقه به منبع عظیمی از فرهنگ، تمدن، تاریخ و قدمت به شمار می‌رود هم اکنون در معرض نابودی و تخریب قرار دارد. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری «فت فتو»؛ قلعه تاریخی منوجان هرچند توجه در خوری بدان نشده است اما یکی از آثار شگرف تاریخی ایران است […]

قلعه تاریخی منوجان که در میان مردم منطقه به منبع عظیمی از فرهنگ، تمدن، تاریخ و قدمت به شمار می‌رود هم اکنون در معرض نابودی و تخریب قرار دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری «فت فتو»؛ قلعه تاریخی منوجان هرچند توجه در خوری بدان نشده است اما یکی از آثار شگرف تاریخی ایران است که می‌تواند نقش موثری در جذب توریسم منطقه به‌شمار آید.

قلعه بسیار زیبایی که خود منبع عظیمی از فرهنگ، تمدن، تاریخ و قدمت است در مقابل دیده همگان در حال نابودی است و اگر به همین منوال پیش برود، از قلعه تاریخی شهر منوجان چیزی باقی نخواهد ماند تا نشان از قدمت شهرمان باشد.

لازم به ذکر است که قلعه تاریخی منوجان در مرکز شهر قرار دارد و مدتی پیش معین اقتصادی منوجان مرمت این قلعه تاریخی را بر عهده گرفت و داربست‌های بر روی آن بسته شده ولی هم اکنون ادامه پروژه مرمت این قلعه تاریخی متوقف شده است و شهروندان از شهرداری، میراث فرهنگی و معین اقتصادی منوجان انتظار دارند که مرمت و بازسازی اطراف این قلعه تاریخی را تسریع ببخشند.

انتهای خبر/محمدی




قلعه تاریخی منوجان در انتظار مرمت

منبع:آرمـان
? قلعه تاریخی منوجان در انتظار مرمت