قلعه‌گنج، کمبود معلم ابتدایی دارد/ مردم جنوب کرمان برای تأمین برخی اقلام دارویی باید به جیرفت بروند

نماینده کرمان در شورای عالی استان‌ها: عضو شورای عالی استان‌ها گفت: در شهرستان قلعه‌گنج، کمبود معلم ابتدایی داریم. به گزارش نذیر کرمان، خداداد خارایی با اشاره به اینکه در مدارس شهرستان‌های جنوب کرمان کمبود نیروهای خدماتی و مربی پرورشی داریم، گفت: در شهرستان قلعه‌گنج نیز با کمبود معلم ابتدایی مواجه‌ایم. از وزیر آموزش و پرورش […]


نماینده کرمان در شورای عالی استان‌ها:




عضو شورای عالی استان‌ها گفت: در شهرستان قلعه‌گنج، کمبود معلم ابتدایی داریم.




به گزارش نذیر کرمان، خداداد خارایی با اشاره به اینکه در مدارس شهرستان‌های جنوب کرمان کمبود نیروهای خدماتی و مربی پرورشی داریم، گفت: در شهرستان قلعه‌گنج نیز با کمبود معلم ابتدایی مواجه‌ایم. از وزیر آموزش و پرورش می‌خواهم تا به این موضوع رسیدگی کند و توجه ویژه‌ای به مناطق محروم جنوب کرمان داشته باشد.

خارایی در ادامه به کمبود آمبولانس و اقلام دارویی در جنوب استان کرمان نیز اشاره کرد و افزود: در شهرستان‌های رودبار، قلعه گنج، منوجان، فاریاب و کهنوج این کمبود دارو بیشتر بوده و مردم برای تأمین داروهای مورد نیازشان مجبورند به جیرفت بروند.

وی تصریح کرد: با توجه به آغاز فصل پاییز و بازگشایی مدارس، شیوع بیماری آنفولانزا گسترش خواهد یافت و این در حالی است که کمبود داروهای مرتبط با این بیماری را در جنوب کرمان داریم، همچنین برای بیماران دیابتی و فشار خون نیز دارو کمیاب است.

خارایی در پایان گفت: کمبود آمبولانس نیز از دیگر مشکلات در مراکز درمانی جنوب کرمان است و همان آمبولانس‌های موجود در این مراکز نیز کاملا فرسوده هستند و نیاز به نوسازی دارند.





نرم افزار موبایل نذیر کرمان

نرم افزار موبایل نذیر کرمان

نرم افزار موبایل نذیر کرمان


تلگرام خبر





قلعه‌گنج، کمبود معلم ابتدایی دارد/ مردم جنوب کرمان برای تأمین برخی اقلام دارویی باید به جیرفت بروند

منبع: ایـلنا
? قلعه‌گنج، کمبود معلم ابتدایی دارد/ مردم جنوب کرمان برای تأمین برخی اقلام دارویی باید به جیرفت بروند