قلعه‌نویی: یک فینال‌ را بردیم/ مردم به مظلومیت گل‌گهر اذعان دارند

سرمربی گل‌گهر می‌گوید مهره‌های خوبی در نقل و انتقالات نیم فصل به خدمت گرفته و دست او در انتخاب ترکیب باز است. به گزارش فت فتو، گل‌گهر امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر با نتیجه ۲ بر صفر از سد فجر سپاسی عبور کرد. امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل‌گهر در نشست خبری پس از […]

سرمربی گل‌گهر می‌گوید مهره‌های خوبی در نقل و انتقالات نیم فصل به خدمت گرفته و دست او در انتخاب ترکیب باز است.

به گزارش فت فتو، گل‌گهر امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر با نتیجه ۲ بر صفر از سد فجر سپاسی عبور کرد. امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل‌گهر در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: خدا را شاکریم که بعد از آن شرایط یک برد خوب کسب کردیم. قبل از صحبت راجع به تیم خودم، واقعا باید به مردم خوب شیراز بابت تیم ارزشی و اخلاقی که دارند، تبریک بگویم. دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند. من فکر می‌کنم فجر سپاسی یکی از بابرنامه‌ترین تیم‌هایی است که ما با آن‌ها بازی کردیم.

او افزود: از تک تک بازیکنان و باشگاه ممنونم. ما شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم ولی همه با هم بودیم. الحمدالله یکی از فینال‌ها را بردیم و سه امتیاز را با کلین‌شیت کسب کردیم. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد. مردم به مظلومیت گل‌گهر اذعان دارند. ان‌شاءالله آن حکم الهی به ما کمک کند. همه در این روزها فهمیدند که ما تقصیری نداشتیم. ما هر آن چه که قانونی بود را انجام دادیم. ما به ۱۳ بازی آینده فکر می‌کنیم.

سرمربی گل‌گهر درباره وضعیت کی‌روش استنلی که مقابل فجر سپاسی گل‌زنی کرد، گفت: کی‌روش بازیکن باکیفیتی است. او احتیاج به زمان دارد. شرایط او در سال گذشته طوری بود که کمتر بازی کرده است. همچنین تیم ما آنطور که باید، او را تغذیه نکرده است ولی حفظ فشاری که ما می‌خواهیم را انجام می‌دهد. او با گلی که زد هم به خودش و هم به ما کمک کرد. الحمدالله با مهره‌هایی که گرفتیم می‌توانیم تغییرات خوبی در هر بازی داشته باشیم.

انتهای پیام




قلعه‌نویی: یک فینال‌ را بردیم/ مردم به مظلومیت گل‌گهر اذعان دارند

منبع: ایـسنا
? قلعه‌نویی: یک فینال‌ را بردیم/ مردم به مظلومیت گل‌گهر اذعان دارند