قلعه‌نویی: گل‌های خنده داری خوردیم اما بازی زیبایی بود

سرمربی گل گهر می‌گوید مقابل سپاهان شاگردانش گل‌های خنده داری خوردند اما در کل دو تیم بازی زیبایی ارائه دادند. به گزارش فت فتو، امیر قلعه نویی پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: از هواداران سیرجانی تشکر می‌کنم که به ورزشگاه آمدند اما توقع بیشتری داشتم. حضور آن‌ها که صاحبان اصلی باشگاه هستند، […]

سرمربی گل گهر می‌گوید مقابل سپاهان شاگردانش گل‌های خنده داری خوردند اما در کل دو تیم بازی زیبایی ارائه دادند.

به گزارش فت فتو، امیر قلعه نویی پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: از هواداران سیرجانی تشکر می‌کنم که به ورزشگاه آمدند اما توقع بیشتری داشتم. حضور آن‌ها که صاحبان اصلی باشگاه هستند، به ما قوت قلب می‌دهد. به فوتبال و به هر دو تیم تبریک می‌گویم. فوتبال بسیار زیبا بود و داوری هم به بازی سرعت داد. ما دو امتیاز از دست دادیم و یک پنالتی طلب داریم.

او ادامه داد: پیام نیازمند روز خوبی را پشت سر گذاشت. درست است دو گل خورد اما از روزهای خوبش بود. فروزان به جز یک واکنش، واکنش دیگری در بازی نشان نداد. در نیمه اول و دوم بازی را خوب شروع کردیم و فقط دو گل برخلاف جریان بازی خوردیم. این‌که توانستیم به بازی برگردیم یعنی روحیه جنگنده‌ای داریم و به بلوغ تاکتیکی و فنی رسیده‌ایم. ما از این بازی دو امتیاز طلب داریم چون می‌توانستیم برنده شویم. یک امتیاز برای این بازی کم بود.

قلعه‌نویی اضافه کرد: گل‌های خنده داری خوردیم و باید روی این مسائل کار کنیم. از بازیکنان ممنونم که فوتبال خوبی بازی کردند. به علی اصغر عاشوری تسلیت می‌گویم. با این شرایط روحی که داشت اما در زمین به تیم کمک کرد و خوب بود. بازی زیبایی از دو تیم دیدیم. اریک باگناما فوق العاده بود و هرچیزی که می‌خواستیم انجام داد. در چند پست بازی کرد و خیلی خوب بازی کرد.

او درباره جضور هواداران در ورزشگاه بیان کرد:‌ حضور هواداران تاثیر زیادی دارد اما توقعم این است که ورزشگاه پر شود. تیم ما یک برند شده است. هواداران باید ورزشگاه را پر کنند. توقع داریم هر بازی ورزشگاه را پر کنند.

انتهای پیام




قلعه‌نویی: گل‌های خنده داری خوردیم اما بازی زیبایی بود

منبع: ایـسنا
? قلعه‌نویی: گل‌های خنده داری خوردیم اما بازی زیبایی بود