قطعاً پیروزی ملت فلسطین نزدیک است

کرمان- رییس ستادکل نیروهای مسلح گفت: با ایستادگی مردم و اقتدار رزمندگان جبهه مقاومت، پیروزی ملت فلسطین نزدیک است. به گزارش نذیر کرمان، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در رزمایش تاکتیکی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نهال ارزشمندی که امام بزرگوار (ره) در کشور غرس کردند امروز به یک درخت تناور و قدرتمندی […]

کرمان- رییس ستادکل نیروهای مسلح گفت: با ایستادگی مردم و اقتدار رزمندگان جبهه مقاومت، پیروزی ملت فلسطین نزدیک است.

به گزارش نذیر کرمان، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در رزمایش تاکتیکی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نهال ارزشمندی که امام بزرگوار (ره) در کشور غرس کردند امروز به یک درخت تناور و قدرتمندی تبدیل شده است که ریشه در دل تک تک مردم ایران دارد و میوه‌ها و شاخه‌های آن و برکات فراوان آن را شاهد هستیم.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با ابراز اینکه “از خداوند می‌خواهیم نصرت خود را بر جنود خویش و بر جبهه حق نازل بفرماید”، گفت: آنچه امروز در تیپ زرهی ۳۸ ذوالفقار دیدیم، حضور ارزشمند و آمادگی کامل و پابه‌کاری بی‌نظیر یگان‌های نیروی زمینی اعم از زرهی، مکانیزه، پیاده، بیمارستان صحرایی، توپخانه، تکاوران و سایر ابعاد نیروی زمینی سپاه پاسداران و سپاه استان کرمان بود.

وی بیان کرد: هوشیاری، اقتدار و در میدان بودن نیروهای مسلح امنیت پایدار در کشور حاکم است و نیروهای مسلح ایران واقعیت خود را در صحنه رزم به نمایش می‌گذارند؛ مردم ایران مطمئن باشند نیروهای مسلح در تأمین امنیت کشور ذره‌ای کوتاهی و غفلت نخواهند کرد، مطمئن باشید دشمنان اگر بدانند اگر ذره‌ای در انجام وظایفمان‌کوتاهی کرده‌ایم در حمله به ایران و چکاندن ماشه ذره‌ای غفلت و کوتاهی نخواهند کرد و اگر بازدارندگی پایدار در کشور ما وجود دارد به‌برکت حضور و پایمردی و ایستادگی یکایک نیروهای مسلح در کشور است.

‌سرلشکر باقری با تصریح به اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز در لبه فناوری حرکت می‌کنند، تصریح کرد: در نیروهای مسلح مسئولیت حیاتی به‌عهده داریم و ثانیه‌ای را برای امنیت مردم نباید به هدر بدهیم. این بازدارندگی به‌برکت آخرین دستاوردهای علمی، تاکتیکی و تجهیزات به‌روز و در لبه فناوری جهانی است که به‌دست دانشمندان و جوانان این کشور ساخته می‌شود.

وی با تأکید به اینکه ما با عنوان نیروهای مسلح باید با تدبیر و هوشیاری و با آموزش و تمرین و اشراف اطلاعاتی کشور را امن، آرام و مطمئن قرار دهیم و بستری را برای پیشرفت کشور فراهم کنیم، افزود: امروز با هوشیاری، اقتدار و در میدان بودن نیروهای مسلح” امنیت پایدار در کشور حاکم است.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه هر چه این جنایت توسعه پیدا کند موجبات آشکار شدن واقعیت صهیونیست‌ها و واقعیت آمریکای جنایتکار حامی آنها و همچنین اروپای ریاکار و دیگر حامیان اسرائیل غاصب و کودک‌کش خواهد بود، اضافه کرد: قطعاً پیروزی ملت فلسطین نزدیک است، دشمنان ما ماهیت و وحشی‌گری خود را در فلسطین به نمایش گذاشتند و هیچ عاملی از جمله حقوق بشر دروغین آنها مانع جنایت و ظلم آنها نخواهد بود.

کد خبر ۵۹۴۶۱۷۵




قطعاً پیروزی ملت فلسطین نزدیک است

منبع: مــهر
? قطعاً پیروزی ملت فلسطین نزدیک است