قرق باغ های پسته در راور

ابوالفضل فرحبخش رئیس دادگستری راور گفت: به منظور پیشگیری از سرقت پسته رزمایش خودرویی طرح پیشگیری از سرقت پسته در راور برگزار و قرق باغ های پسته آغاز شد. به گزارش “فت فتو” ابوالفضل فرحبخش رئیس دادگستری راور گفت: به منظورپیشگیری از سرقت پسته، رزمایش خودرویی طرح پیشگیری از سرقت پسته در راور برگزار و قرق […]

ابوالفضل فرحبخش رئیس دادگستری راور گفت: به منظور پیشگیری از سرقت پسته رزمایش خودرویی طرح پیشگیری از سرقت پسته در راور برگزار و قرق باغ های پسته آغاز شد.

به گزارش “فت فتو” ابوالفضل فرحبخش رئیس دادگستری راور گفت: به منظورپیشگیری از سرقت پسته، رزمایش خودرویی طرح پیشگیری از سرقت پسته در راور برگزار و قرق باغ های پسته آغاز شد و تا پایان فصل برداشت کلیه باغ ها قرق خواهند شد؛ و بر اساس توافق صورت گرفته با نمایندگان چاه تلمبه از ورود افراد فاقد کارت شناسایی نگهبانی به باغ ها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: درخصوص حمایت از تولید و نظر به وظیفه‌ای که قوه قضائیه در راستای پیشگیری از وقوع بزه دارد، طی سال گذشته طرحی در شورای پیشگیری از وقوع بزه شهرستان راور و در شورای تامین به تصویب رسید که منجر به رضایت کشاورزان شد.

رئیس دادگستری راور عنوان کرد:  نظر به اینکه محصول عمده این شهرستان پسته است و می‌طلبد که حمایتی از کشاورزان زحمتکش این شهرستان صورت بگیرد امسال نیز این طرح با قدرت بیشتر اجرا شده است و امید می رود که همچون سال گذشته که موجب کاهش چشم گیر سرقت پسته در شهرستان شده است ، امسال هم با موفقیت اجرایی شود.

فرحبخش افزود : به حول و قوه الهی برای دومین سال پیاپی طرح پیشگیری از سرقت پسته در راور با همت و تلاش دادگستری، نیروی انتظامی جهادکشاورزی، سپاه و بسیج و دستگاه‌های اجرایی شهرستان راور در حال اجرا است.

در ادامه استوار زاده معاون دادستان راور نیز گفت: با توجه به تجربه‌ای که از پارسال در این طرح داشتیم و خوشبختانه پارسال یکی از طرح‌های موفق شهرستان در بحث پیشگیری از وقوع جرم در مقوله سرقت پسته اجرا شد امسال نیز با همت همه این عزیزان این طرح ان شاءالله اجرا خواهد شد تا بتوانیم در بحث پیشگیری از وقوع جرم  در شهرستان راور قدم موثری را برداریم.

وی به کشاورزان توصیه کرد که همچون سال گذشته؛ نگهبانان مطمئنی را استخدام کنند تا پیشگیری کامل صورت گیرد.

استوارزاده همچنین به باغداران و کشاورزان توصیه کرد تا همکاری لازم با دست اندرکاران این طرح داشته باشند و از نگهبانانی استفاده کنند که فاقد پیشینه کیفری و قابل اعتماد باشند و هرگونه مورد مشکوکی که مشاهده کردند به عوامل انتظامی اطلاع دهند.

در پایان معاون دادستان عنوان کرد: سطح زیر کشت باغ های شهرستان ۸۰۰۰ هکتار می‌باشد که برداشت عموما از ۱۵ شهریور ماه شروع می‌شود و تا اوایل آبان ماه ادامه پیدا می‌کند که طرح پیشگیری از سرقت پسته برای دومین سال اجرا می‌شود.

انتهای پیام/تاج الدینی




قرق باغ های پسته در راور

منبع:آرمـان
? قرق باغ های پسته در راور