قرایی: دربی کرمان خط بطلانی بر همه پیش‌داوری‌ها بود/ رعایت اخلاق و حفظ ارزش‌ها حاکم بر میدان

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در خصوص بازی دربی گفت: علی‌رغم هجمه‌های چند روز اخیر، یک دیدار کاملا پاک را در زمین فوتبال به نمایش گذاشتیم و نشان دادیم رعایت اخلاق و حفظ ارزش‌ها بر هرچیز مهمتر و اولی‌تر است و دنبال موفقیت به هر قیمتی نیستیم. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، قرایی پس از […]


مدیرعامل باشگاه مس کرمان در خصوص بازی دربی گفت: علی‌رغم هجمه‌های چند روز اخیر، یک دیدار کاملا پاک را در زمین فوتبال به نمایش گذاشتیم و نشان دادیم رعایت اخلاق و حفظ ارزش‌ها بر هرچیز مهمتر و اولی‌تر است و دنبال موفقیت به هر قیمتی نیستیم.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، قرایی پس از بازی دربی اظهار داشت: امروز شرکت ملی مس ایران پیروز این دیدار بود که علی‌رغم هجمه‌های چند روز اخیر، یک دیدار کاملا پاک را در زمین فوتبال به نمایش گذاشت و نشان داد رعایت اخلاق و حفظ ارزش‌ها بر هرچیز مهمتر و اولی‌تر است و دنبال موفقیت به هر قیمتی نیست.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان ادامه داد: دو تیم با یک بازی جوانمردانه خط بطلانی بر همه این پیش داوری‌ها کشیدند.

قرایی تصریح کرد: بازیکنان و کادر فنی آنچه در توانشان بود را گذاشتند و هیچکس کوتاهی نکرده است، اما نباید توقع آنچنانی داشت که ما با این هزینه کم قادر به رقابت با بقیه تیم‌ها باشیم و توان تیم ما همین است.

وی خاطرنشان کرد:.امروز در فوتبال حرف اول را امکانات و ابزار میزند و تیم‌هایی که بازیکنان باتجربه دارند موفق‌تر هستند،تیم ما از نظر هزینه کرد جزو چهارتیم پایین جدول است و در این شرایط که تیم‌ها با هزینه‌های زیاد مجهز شده‌اند کار را برای ما سخت کرده است.

قرایی ابراز داشت: با این حال بر خود لازم می‌دانم از جانب خودم از تمامی مردم کرمان عذرخواهی کنم.

  وی ضمن تشکر از دکتر رستمی که امروز علی‌رغم اینکه تیم در پایین جدول است اما با پرداختی که داشتند دریافتی تیم را به ۷۰ درصد رساندند، اضافه کرد: این در حالی‌ست که خیلی از تیم‌های بالای جدول این درصد را پرداخت نکردند اما باشگاه مس کرمان با حمایت شرکت مس و شخص آقای رستمی پرداختی خوبی به بازیکنان داشتیم.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





قرایی: دربی کرمان خط بطلانی بر همه پیش‌داوری‌ها بود/ رعایت اخلاق و حفظ ارزش‌ها حاکم بر میدان

منبع: فــارس
? قرایی: دربی کرمان خط بطلانی بر همه پیش‌داوری‌ها بود/ رعایت اخلاق و حفظ ارزش‌ها حاکم بر میدان