قرارگاه عملیاتی بیانیه گام دوم انقلاب در کرمان رونمایی شد

کرمان – فت فتو – همزمان با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز(سه شنبه) قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و ۲ قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در استان کرمان رونمایی شد. به گزارش فت فتو ۲ قرارگاه محرومیت زدایی برای جنوب و شرق استان کرمان راه اندازی شده که با به […]

کرمان – فت فتو – همزمان با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز(سه شنبه) قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و ۲ قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در استان کرمان رونمایی شد.

به گزارش فت فتو ۲ قرارگاه محرومیت زدایی برای جنوب و شرق استان کرمان راه اندازی شده که با به کارگیری ظرفیت های بسیج سازندگی، سپاه ثارالله کرمان و خیران در همکاری با سایر نهادها زمینه محرومیت زدایی از این مناطق و توسعه و اشتغالزایی بیش از پیش آنها را فراهم آورند.

همچنین قرارگاه عملیاتی بیانیه گام دوم انقلاب با هدف تبیین شرایط و کمک به تحقق بهتر و مناسب تر این بیانیه در بهره گیری از اندیشمندان حوزه های مختلف اجرایی شده است.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان در مراسم رونمایی از این قرارگاه ها گفت: با تشکیل ساختاری مناسب برای این قرارگاه ها از جمله مجمع عمومی و سایر ارکان تلاش شده که ضمن بهره گیری از هیات های اندیشه ورز، زمینه اجرایی شدن تصمیم ها نیز بخوبی فراهم آید.

این قرارگاه ها دارای کمیته های مساله یابی، هسته های فکری و اندیشه ورزی و نیز کمیته های پشتیبانی و مالی است.

تامین آب و آبرسانی به مناطق محروم در جنوب و شرق استان کرمان، تهیه و توزیع بسته های کمک های مومنانه و اجرای طرح های اشتغالزا از جمله طرح های بسیج سازندگی در این مناطق اعلام شده است.




قرارگاه عملیاتی بیانیه گام دوم انقلاب در کرمان رونمایی شد

منبع:ایرنـا
? قرارگاه عملیاتی بیانیه گام دوم انقلاب در کرمان رونمایی شد