قرارگاه تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی در کرمان تشکیل شود

کرمان – رئیس کل دادگستری کرمان خواستار تشکیل قرارگاه تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی در کرمان شد. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی ظهر چهارشنبه در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال بر مبارزه با زمین خواری و تغییر کاربری زمینهای دولتی و کشاورزی تاکید کرد و گفت: در این خصوص همه دستگاه‌های مرتبط […]

کرمان – رئیس کل دادگستری کرمان خواستار تشکیل قرارگاه تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی در کرمان شد.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی ظهر چهارشنبه در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال بر مبارزه با زمین خواری و تغییر کاربری زمینهای دولتی و کشاورزی تاکید کرد و گفت: در این خصوص همه دستگاه‌های مرتبط باید نظارت جدی داشته باشند و در این خصوص اطلاع رسانی لازم قبلاً انجام شده است.

وی افزود: در کنار نظارتی که لازم است وجود داشته باشد و حفاظت لازم از زمین‌های دولتی شود در خصوص تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی نیز باید نظارت شود.

رئیس کل دادگستری کرمان از عدم تشکیل قرارگاه تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی در کرمان انتقاد کرد و گفت: این قرار گاه باید هر چه زودتر راه اندازی شود.

وی خواستار حد نگاری دقیق اراضی کشاورزی شد و گفت: این اقدام بسیاری از اختلافات را رفع می‌کند.

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به اینکه ۹۵ درصد از زمین‌های کشاورزی کرمان حدنگاری شده است گفت: در ۵ درصد باقیمانده مشکلاتی وجود دارد که حد نگاری و رفع مشکل ضروری است.

کد خبر ۵۶۲۸۵۸۵




قرارگاه تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی در کرمان تشکیل شود

منبع: مــهر
? قرارگاه تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی در کرمان تشکیل شود