قرارداد مطالعات احداث بزرگراه کمربندی شمالی شهر جیرفت منعقد شد

جیرفت – فت فتو – مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان از آغاز مطالعات احداث بزرگراه کمربندی شمالی شهر جیرفت به طول ۱۰ کیلومتر خبر داد. به گزارش فت فتو، محمدساردویی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: کمربندی شمالی شهر جیرفت از پلیس راه این منطقه آغاز و به انتهای بلوار سید حسن نصرالله به […]

جیرفت – فت فتو – مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان از آغاز مطالعات احداث بزرگراه کمربندی شمالی شهر جیرفت به طول ۱۰ کیلومتر خبر داد.

به گزارش فت فتو، محمدساردویی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: کمربندی شمالی شهر جیرفت از پلیس راه این منطقه آغاز و به انتهای بلوار سید حسن نصرالله به سمت اسفندقه ختم می شود.

وی ادامه داد: این طرح با ۲ خط رفت و برگشت و در چهار خط عبوری بصورت یک بزرگراه طراحی خواهد شد.

وی اظهار داشت: این محور کمربندی به منظور اتصال ایمن در ۲ تقاطح غیرهمسطح در ابتدا و انتها شامل محل اتصال به بزرگراه سید حسن نصرالله (رهجرد) و بزرگراه جیرفت – سه راهی بم پیشبینی شده است.

ساردویی در خصوص ضرورت احداث این محور گفت: با تکمیل این کمربندی و اتصال آن به بزرگراه جیرفت – بم و بزرگراه جیرفت – بافت – سیرجان می توان ترافیک عبوری شهرستان فاریاب و بخش های اسماعیلی و اسفندقه و حوزه میانچیل از داخل شهر جیرفت و بافت قدیمی را از طریق همین کمربندی جبران کرد و در کاهش ترافیک شهر بسیار موثر خواهد بود.

وی افزود: با توجه به راه اندازی معادن اسفندقه و بحرآسمان و کشاورزی عظیم این منطقه کمربندی شهر جیرفت می تواند کمک زیادی به جلوگیری از حمل بار در محدوده شهر داشته باشد.




قرارداد مطالعات احداث بزرگراه کمربندی شمالی شهر جیرفت منعقد شد

منبع: ایرنـا
? قرارداد مطالعات احداث بزرگراه کمربندی شمالی شهر جیرفت منعقد شد