قرآن کریم سند جاودانگی بعثت است

قرآن کریم سند جاودانگی بعثت است بعثت همزاد قرآن است و با قرآن آغاز می‌شود. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری «فت فتو»؛ آيات مربوط به رسالت و بعثت رسول خدا(صلى الله عليه وآله وسلم) بسيار فراوان است كه برخی از آن‌ها را ذكر مى‌كنيم: قرآن کریم، سند جاودانگی بعثت است. بعثت، همزاد قرآن است […]

قرآن کریم سند جاودانگی بعثت است بعثت همزاد قرآن است و با قرآن آغاز می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری «فت فتو»؛ آيات مربوط به رسالت و بعثت رسول خدا(صلى الله عليه وآله وسلم) بسيار فراوان است كه برخی از آن‌ها را ذكر مى‌كنيم:

قرآن کریم، سند جاودانگی بعثت است. بعثت، همزاد قرآن است و با قرآن آغاز می شود. خداوند در قرآن، از بعثت پیامبران و اهداف آن سخن به میان آورده است. در آیه دوم از سوره جمعه، نکته‌هایی درباره بعثت پیامبران وجود دارد که به برخی اشاره می کنیم: هو الذی بَعَثَ: برانگیزاننده پیامبران، خداوند است. به پیامبر اکرم(ص) بُعِثتُ بِالحَنفیَّةِ السَمَحةِ السَّهلَةِ من بر اساس آیین پاک ابراهیم(ع) که سهل و آسان است، مبعوث گردیده‌ام. پیامبر اکرم(ص) اِنَّ اللهَ اَرسَلِنی مُبَلَّغاً و لم یُرسِلَنی مُتَعَنِّتاً. خداوند مرا برای تبلیغ و پیام رسانی فرستاده، نه برای سرزنش و تحمیل و مشقت آفرینی.

انتهای خبر/م.ق




قرآن کریم سند جاودانگی بعثت است

منبع:آرمـان
? قرآن کریم سند جاودانگی بعثت است