قرآن سندی برای هدایت کامل بشری است

امام جمعه رودبارجنوب گفت: یکی از بزرگترین نعمت‌های که خداوند برای بشریت فرستاده است بعثت پیامبر(ص) است. حجت الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس فرهنگی فت فتو؛ ضمن تبریک ۲۷ رجب سالروز بعثت پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله و سلم اظهار کرد: عید مبعث بزرگترین اتفاق تاریخ بشر و عیدی بزرگ […]

امام جمعه رودبارجنوب گفت: یکی از بزرگترین نعمت‌های که خداوند برای بشریت فرستاده است بعثت پیامبر(ص) است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس فرهنگی فت فتو؛ ضمن تبریک ۲۷ رجب سالروز بعثت پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله و سلم اظهار کرد: عید مبعث بزرگترین اتفاق تاریخ بشر و عیدی بزرگ برای جهان اسلام است چرا که آغاز پیامبری وجود مبارک حضرت ختمی مرتبت (ص) و روز احیای انسانیت است.

 
امام جمعه رودبار جنوب ادامه داد: یکی از بزرگترین نعمت‌های که خداوند برای بشریت فرستاده است بعثت نبی مکرم اسلام(ص) است که با آغاز آن دین کامل و قرآن نازل می‌شود و در واقع مبعث مهم‌ترین اتفاق تاریخ نقطه عظمت تاریخ بشریت است. 
 
وی سیره و زندگی آن حضرت را بهترین الگو برای هر مرد و زن مسلمان دانست و تاکید کرد: در حقیقت بعثت نزول قرآن کریم بود که راه هدایت کامل بشریت را در خود داشت و مخاطبان آن همه عالم هستی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش عید مبعث را برانگیخته شدن پیامبر(ص) برای هدایت و نجات بشر از گرفتاری‌ها دانست و بیان کرد: دور کردن مردم از جهل و بت‌پرستی و دعوت آنها به‌سوی فطرت واقعی خود یعنی همان توحید و یکتا‌پرستی از مهم‌ترین دستاوردهای بعثت نبی مکرم اسلام بود.
 
وی تصریح کرد: مبعث وقتی بود که در آن تمام حقایق عالم غیب و علم و دانش الهی در ضم قرآن کریم خطاب به پیامبر گرامی اسلام ابلاغ شد، شاید هیچ اتفاقی مانند مبعث و رستاخیز اسلام در تاریخ وجود نداشته باشد.
 
امام جمعه رودبار جنوب در ادامه یکی از مهم‌ترین آثار مبعث پیامبر(ص) را قرآن کریم و اجرای عدالت دانست و خاطر نشان کرد: قرآن کتابی است که از جانب حق بر پیامبر(ص) نازل شد و پیام آن، زندگی ناب با ارزش‌های اخلاقی و الهی است.
 
وی بابیان اینکه باید به مسلمان بودن و شیعه بودن خود افتخار کنیم، گفت: بعثت نبی مکرم اسلام منت خداوند بر جامعه اسلامی و مسلمانان بود لذا باید بکوشیم پیام‌های روشن این روز فرخنده را به خوبی دریافته و به آنها عمل کنیم.
 
انتهای خبر/پ




قرآن سندی برای هدایت کامل بشری است

منبع:آرمـان
? قرآن سندی برای هدایت کامل بشری است