قدرت درونی جریان مقاومت، موجب حرکت رو به رشد این محور شده است

عضو شورای شهر کرمان گفت: قدرت درونی جریان مقاومت موجب حرکت رو به رشد و بالندگی این جریان شده است. محمود بابایی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ با اشاره به روز جهانی قدس و اتفاقات اخیر در رژیم صهیونیستی گفت: اتفاقات داخلی اسرائیل جدی‌تر شده است، اختلافاتی در بین کابینه […]

عضو شورای شهر کرمان گفت: قدرت درونی جریان مقاومت موجب حرکت رو به رشد و بالندگی این جریان شده است.

محمود بابایی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ با اشاره به روز جهانی قدس و اتفاقات اخیر در رژیم صهیونیستی گفت: اتفاقات داخلی اسرائیل جدی‌تر شده است، اختلافاتی در بین کابینه و سیاست‌مداران است و همچنین اختلافاتی در بین مردم به‌وجود آمده است.

عضو شورای شهر کرمان ادامه داد: در چهار سال اخیر هیچ دولت با ثباتی در اسرائیل فعالیت نکرده‌ است و هر دولتی که می‌آمد یا ائتلاف حداقلی را می‌توانست کسب کند و یا سعی می‌کردند با چشم‌پوشی حکومت را بپذیرند؛ به‌طور کلی در چند سال اخیر رژیم صهیونیستی نتوانستند دولت مسلط و با قدرت کامل داشته باشند.

وی بیان کرد: رژیم کودک‌کش اسرائیل وعده‌هایی که داده بودند را نتوانستند عملیاتی کنند و این مسئله در چند سال اخیر نارضایتی‌هایی را به دنبال داشته است.

استادیار بخش علوم سیاسی دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار کرد: خاورمیانه، آبستن رخدادهای زیادی است و مردم در سرزمین‌های اشغالی که زیر مجموعه رژیم صهیونیستی محسوب می‌شوند، احساس می‌کنند که دولت نتوانسته، امنیت و رفاهی که وعده داده بود، ایجاد کند و آرمان‌شهری که ترسیم کرده بود را به سرانجام برساند و همچنین بعضا سیاست‌هایی که از سوی دولت ابلاغ و اعلام می‌شود، نگرانی‌هایی را به وجود می‌آورد.

بابایی افزود: اختلافات بین مردم رژیم صهیونیستی جاری و ساری شده است و همچنین اختلافات سیاسی در گروه‌های شرق‌گرا و غرب‌گرا رژیم صهیونیستی رخ داده است و از سوی دیگر تحرکاتی را خارج از سرزمین‌های اشغالی می‌بینیم که به نظر می‌رسد که این تحرکات، برای سرپوش گذاشتن به تحرکات داخلی است و می‌خواهند به مردم القا کنند که باید وحدت‌مان را حفظ کنیم که در این زمینه موفق نبوده‌اند.

عضو شورای شهر کرمان عنوان کرد: از سوی دیگر در جریان مقاومت، شاهد اتحاد روز افزون و بیشتری هستیم. محور مقاومت در جریان ارتباط‌گیری گروه‌های مقاومت خارج از فلسطین و فرامنطقه‌ای شدن آن موفق عمل کرده است.

وی با تأکید بر این‌که قدرت درونی جریان مقاومت موجب شده است که شاهد حرکت رو به رشد و بالندگی این جریان باشیم، گفت: اختلافات در رژیم صهیونیستی بسیار بارز است و انسجام و اتحاد در جریان مقاومت مشهود است که این مهم، آورده بسیار خوبی را برای جریان مقاومت رقم خواهد زد.

انتهای خبر/م




قدرت درونی جریان مقاومت، موجب حرکت رو به رشد این محور شده است

منبع:آرمـان
? قدرت درونی جریان مقاومت، موجب حرکت رو به رشد این محور شده است