قتل، پایان تلخ دورهمی دوستانه در ریگان

رئیس دادگستری ریگان گفت: تعدادی جوان در یک میهمانی دوستانه شرکت نموده و پس از مصرف مشروبات الکلی، با توجه به درگیری و نزاع به وجود آمده فردی که کمتر از ۲۰ سال سن داشت مورد جرح با چاقو قرار گرفته و در دم جان خود را از دست می‌دهد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه […]

رئیس دادگستری ریگان گفت: تعدادی جوان در یک میهمانی دوستانه شرکت نموده و پس از مصرف مشروبات الکلی، با توجه به درگیری و نزاع به وجود آمده فردی که کمتر از ۲۰ سال سن داشت مورد جرح با چاقو قرار گرفته و در دم جان خود را از دست می‌دهد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری ریگان، جواد دهقان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: شامگاه گذشته در پی گزارشی مبنی بر یک فقره نزاع منجر به قتل، بلافاصله نیروهای امنیتی و انتظامی به محل جرم اعزام و تحقیقات مقدماتی آغاز و پرونده در مسیر قضایی قرار گرفت.

رئیس دادگستری ریگان ادامه داد: تعدادی جوان در یک میهمانی دوستانه شرکت نموده و پس از مصرف مشروبات الکلی، با توجه به درگیری و نزاع به وجود آمده فردی که کمتر از ۲۰ سال سن داشت مورد جرح با چاقو قرار گرفته و در دم جان خود را از دست می‌دهد.

دهقان افزود: در این رابطه بلافاصله و ظرف کمتر از سه ساعت قاتل و تمام افراد حاضر در این جمع، با حکم قضایی و اقدام سریع پلیس آگاهی ریگان بازداشت شده و پس از تفهیم اتهام، تمامی متهمان که تعداد ۱۰ نفر می باشند، بازداشت شدند.

این مقام قضایی بیان کرد: رسیدگی به پرونده فوق بصورت فوری و سریع خواهد بود و اشد مجازات در انتظار محکومان خواهد بود.

انتهای خبر/د




قتل، پایان تلخ دورهمی دوستانه در ریگان

منبع:آرمـان
? قتل، پایان تلخ دورهمی دوستانه در ریگان