قبولی ۲ دانش آموز مدرسه نمونه دولتی دخترانه کوثر ماهان در رشته پزشکی

مریم محسنی ماهانی از قبولی ۲ دانش آموز این مدرسه در رشته ی دندانپزشکی و پزشکی در کنکور سراسری خبر داد. مریم محسنی ماهانی در گفتگو با فت فتو گفت: این موفقیت نتیجه برنامه‌ ریزی‌های مدون ‌۳ ساله و مجموعه فعالیت های مکمل و بسته های آموزشی، آزمونی، تحلیل عملکرد دانش آموزان بوده است که […]

مریم محسنی ماهانی از قبولی ۲ دانش آموز این مدرسه در رشته ی دندانپزشکی و پزشکی در کنکور سراسری خبر داد.

مریم محسنی ماهانی در گفتگو با فت فتو گفت: این موفقیت نتیجه برنامه‌ ریزی‌های مدون ‌۳ ساله و مجموعه فعالیت های مکمل و بسته های آموزشی، آزمونی، تحلیل عملکرد دانش آموزان بوده است که این نتیجه حاصل شده تا حدود زیادی قابل پیش‌بینی بود.

 
مدیر دبیرستان دخترانه نمونه دولتی کوثر ماهان افزود: موفقیت دانش آموزان عزیزمان عارفه مددی در رشته دندانپزشکی و شکوفه امین زاده در رشته پزشکی مایه مباهات است و تلاش ستودنی دختران عزیزمان را ارج می نهیم.
 
وی در ادامه این موفقیت درخشان را به خانواده های دانش آموزان عزیز و همکاران دبیرستان نمونه دولتی کوثر و همه همشهریان فرهیخته و جامعه فرهنگی ماهان تبریک وتهنیت عرض می کنم و برای دانش آموزان عزیز و ارزشمند این منطقه آرزوی پیروزی های روز افزون کرد.
 
وی در پایان از زحمات مسئولین اداره آموزش و پرورش منطقه ماهان و تلاش های خالصانه همکاران دبیرستان نمونه دولتی کوثر در انجام مطلوب وظیفه سنگین خویش در سنگر تعلیم و تربیت تشکر و قدردانی می کنم.

انتهای پیام/ تاج الدینی 




قبولی ۲ دانش آموز مدرسه نمونه دولتی دخترانه کوثر ماهان در رشته پزشکی

منبع:آرمـان
? قبولی ۲ دانش آموز مدرسه نمونه دولتی دخترانه کوثر ماهان در رشته پزشکی