قبوض مددجویان کمیته امداد رایگان شد

مدیرکل کمیته امداد امام استان کرمان گفت: قبوض آب، برق و گاز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام رایگان شد. فت فتو کرمان –  یحیی صادقی  گفت: رایگان شدن این نوع خدمات برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و با رعایت الگوی مصرف بوده که ابلاغیه آن‌هم توسط دولت به دستگاه‌های […]

مدیرکل کمیته امداد امام استان کرمان گفت: قبوض آب، برق و گاز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام رایگان شد.

فت فتو کرمان –  یحیی صادقی  گفت: رایگان شدن این نوع خدمات برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و با رعایت الگوی مصرف بوده که ابلاغیه آن‌هم توسط دولت به دستگاه‌های و شرکت‌های اجرایی مربوط به این خدمات ارسال‌شده است.

او می گوید: بر اساس این مصوبه مددجویان کمیته امداد می‌توانند با مراجعه به سامانه امداد هوشمند به آدرس https://soha.emdad.ir و یا از طریق جستجوی کلمه «امداد هوشمند و کارآمد» در اینترنت وارد این سایت شده و ضمن ثبت‌نام در این سایت کد اشتراک قبوض خدماتی خود را وارد و از خدمات مذکور برخوردار شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت :همچنین این خانوار‌ها می‌توانند کد‌های اشتراک قبوض آب، برق و گاز را به دفاتر پیشخوان خدمات دولت ارائه دهند تا در سامانه سها ثبت شود.

۱۲۱هزار و ۳۶۹خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند.

انتهای پیام/ح




قبوض مددجویان کمیته امداد رایگان شد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? قبوض مددجویان کمیته امداد رایگان شد