قاتل ۱۲نفر بامداد امروز در فاریاب به هلاکت رسید

جانشین انتظامی استان کرمان گفت: قاتل ۱۲ نفر از اعضای یک خانواده در بامداد امروز شهرستان فاریاب به‌هلاکت رسید. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ سردار عبدالعلی روانبخش از هلاکت قاتل ۱۲ نفر بامداد امروز در فاریاب خبر داد. جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان افزود: در پی اعلام وقوع تیراندازی منجر به […]

جانشین انتظامی استان کرمان گفت: قاتل ۱۲ نفر از اعضای یک خانواده در بامداد امروز شهرستان فاریاب به‌هلاکت رسید.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ سردار عبدالعلی روانبخش از هلاکت قاتل ۱۲ نفر بامداد امروز در فاریاب خبر داد.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان افزود: در پی اعلام وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از مناطق روستایی شهرستان فاریاب بلافاصله واحدهای انتظامی به محل اعزام و مشخص شد یک مرد جوان طی نزاعی که با خانواده‌اش شکل گرفته با استفاده از سلاح کلاشینکف ۱۲ تن از اعضای فامیل خود را به قتل رسانده و از محل متواری شده است.
 
وی افزود:  از ابتدای خبر به‌صورت ویژه دستگیری و تعقیب قاتل جانی دردستور کار قرار گرفت و با تلاش کلیه نیروهای انتظامی و تکاوری ابتدا خودروی قاتل در حاشیه دشت دق دمیل کشف سپس تعقیب وی با شدت بیشتری انجام گرفت.

روانبخش خاطرنشان کرد: نهایتا با مشارکت و همکاری مامورین انتظامی شهرستان و یگان تکاوری و نیروهای اعزامی از شهرستان‌های کهنوج و جیرفت قاتل در انتهای پاریگ سهرابی توسط مامورین پلیس اطلاعات و یگان تکاوری طی درگیری مسلحانه به هلاکت رسید و یک قبضه سلاک کلاشینکف و چند تیغه خشاب و مقادیری مهمات از وی کشف گردید.

منبع: فاریاب خبر

انتهای خبر/م




قاتل ۱۲نفر بامداد امروز در فاریاب به هلاکت رسید

منبع:آرمـان
? قاتل ۱۲نفر بامداد امروز در فاریاب به هلاکت رسید