قاتل فراری در جیرفت تسلیم قانون شد

جیرفت – فت فتو – فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: فردی که با سلاح سرد یک نفر را به قتل رسانده بود، با پیگیری های پلیس تسلیم قانون شد. به گزارش فت فتو و از روابط عمومی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت، سرهنگ رضا محمد رضایی اظهار داشت: بیست و دوم فروردین ماه امسال در پی […]

جیرفت – فت فتو – فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: فردی که با سلاح سرد یک نفر را به قتل رسانده بود، با پیگیری های پلیس تسلیم قانون شد.

به گزارش فت فتو و از روابط عمومی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت، سرهنگ رضا محمد رضایی اظهار داشت: بیست و دوم فروردین ماه امسال در پی اعلام وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح در چهار راه دهخدا شهر جیرفت، بلافاصله ماموران انتظامی به محل وقوع جرم اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه میدانی پلیس مشخص شد ۲ دانش آموز دبیرستانی با یکدیگر درگیر شده اند که در این میان یکی از طرفین با سلاح سرد مجروح و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر منتقل شده است.

وی تصریح کرد: فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحت وارده فوت و قاتل بلافاصله بعد از ارتکاب جرم شناسایی و دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت که با پیگیرهای انجام شده تسلیم قانون شد.

فرمانده انتظامی جیرفت ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد. 

وی اظهار داشت: نداشتن مهارت کنترل خشم عامل بیشتر نزاع و درگیری ها است که با آموزش و تقویت این مهارت از سوی دستگاهها و موسسات متولی امور فرهنگی و اجتماعی می توان از بروز اینگونه جرائم جبران ناپذیر و دیگر جرائم و حوادث ناگوار پیشگیری کرد.




قاتل فراری در جیرفت تسلیم قانون شد

منبع: ایرنـا
? قاتل فراری در جیرفت تسلیم قانون شد