قائم مقام کمیته امداد: مکتب سپهبد شهید سلیمانی راه گشا است

کرمان– فت فتو– قائم مقام رییس کمیته امداد کشور با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم راه گشا است، گفت: باید همانند سردار سلیمانی خدمت کنیم و اینگونه به میدان بیاییم. به گزارش فت فتو،مصطفی خاکسار قهرودی روز یکشنبه در  رزمایش اهدا ۶۵۰ سری جهیزیه و آیین واگذاری ۵۰ دستگاه وانت به زوج ها و مددجویان […]

کرمانفت فتو– قائم مقام رییس کمیته امداد کشور با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم راه گشا است، گفت: باید همانند سردار سلیمانی خدمت کنیم و اینگونه به میدان بیاییم.

به گزارش فت فتو،مصطفی خاکسار قهرودی روز یکشنبه در  رزمایش اهدا ۶۵۰ سری جهیزیه و آیین واگذاری ۵۰ دستگاه وانت به زوج ها و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی به مناسبت سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: حاج قاسم اثبات کرد برای حل مشکل هیچ مانعی قابل پذیرش نیست و همه موانع از سر راه قابل برداشتن هستند.

وی اظهار داشت: آنچیزی که مقام معظم رهبری از آن به عنوان “مکتب سردار سلیمانی” اسم برد، مکتب، فرهنگ و منطق است، باید با الگو قرار دادن آن به گونه ای به عرصه خدمت برویم که هیچ مانعی را به عنوان مشکل نبینیم.

قائم مقام رییس کمیته امداد کشور تصریح کرد: هیچ خطری را مانع نبینیم، در هر مسیری به دل خطر بزنیم و با پذیرفتن ریسک و خطر، به سمت مانع گشایی برویم و در راستای خدمت به خلق خدا قدم برداریم.

این مسئول با بیان اینکه باید همانند حاج قاسم به میدان بیاییم، تاکید کرد: اگر جایی مانعی وجود داشته باشد، برای برداشتن مانع تلاش کنیم تا رفع شود و با هم افزایی، همدلی، پشتیبانی و حمایت با استفاده از همه ظرفیت های قانونی برای خدمت قدم برداشت.

قائم مقام رییس کمیته امداد افزود: توجه به خدمت گزاری، توفیق خدمت به خلق خدا، ابراز محبت و انسانیت مداری از مولفه های زندگی شهید سلیمانی بزرگوار بود.

وی با بیان اینکه هرچه از ایشان به یاد داریم و به مناسب سالگرد ایشان یاد می شود چیزی جز تذکر نیست، گفت: ایشان مرز انسان بودن را در نوردیده بود و به قله های انسانیت دست پیدا کردن بود.

به گفته این مسئول، سردار سلیمانی هیچ حوزه و مرزی را برای خدمتگزاری به رسمیت نشناخت و همه مرزهای اعتباری را در نوردید.

خاکسار افزود: مردانه حرکت کنیم، خطر را به جان بخریم و خدمت را وظیفه خود بدانیم، خود را مدیون و بدهکار مردم بدانیم.

به گفته وی، هیچ مانعی نمی تواند در مسیر خدمتگزاری برای ما بهانه ای بتراشد و ما در این مسیر کوتاهی را بهانه آوریم.

این مسئول درباره رزمایش اهدای جهیزیه و خودرو به مددجویان کمیته امداد یادآور شد: آنچه امروز شاهد برگزاری آن هستیم در قالب همدلی همکاری اتفاق افتاده است.

 اهدا ۲ هزار ۸۰۰ جهیزیه به زوج های نیازمند طی یکسال

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله کرمان نیز در حاشیه این رزمایش در گفت و گو با رسانه ها گفت: از سال گذشته تاکنون در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) ۲ هزار و ۸۰۰ جهیزیه به زوج های جوان این استان اهدا کرده ایم.

سرهنگ جواد جلالی با بیان اینکه هر روز یک برنامه کمک مومنانه در هفته مقاومت خواهیم داشت، افزود: روز گذشته اهدا کمک های معیشتی را داشتیم.

وی با اشاره به اهدا ۶۵۰ سری جهیزیه به زوج های نیازمند یادآور شد: این طرح با محوریت کمیته امداد، بسیج سازندگی استان و ستاد اجرایی حضرت امام اجرا می شود.

این مسئول ارزش ریالی هر سری جهیزیه را ۲۰ میلیون تومان اعلام کرد و یادآور شد: هر سری جهیزیه شامل هشت تا ۱۲ قلم کالا شامل اجاق گاز، یخچال، تلویزیون و فرش است.

سرهنگ جلالی به  اهدا ۵۰ دستگاه وانت نیسان زامیاد اشاره کرد و گفت: کمیته امداد در راستای اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد این وانت ها را اهدا می‌کند که ارزش ریالی هر دستگاه وانت نیسان ۲۲۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات اشتعالزایی با چهار ماه تنفس از زمان واریز وجه به مدت هفت سال بازپرداخت شود.




قائم مقام کمیته امداد: مکتب سپهبد شهید سلیمانی راه گشا است

منبع: ایرنـا
? قائم مقام کمیته امداد: مکتب سپهبد شهید سلیمانی راه گشا است