فیلم و عکس انجمن سینمای جوان در کشور برپا می‌شود

مهدی آذرپندار گفت: تمامی دفاتر انجمن در سراسر کشور ملزم شده‌اند هفته‌های فیلم و عکس و نیز پاتوق های خود را امسال برپا کنند. به گزارش فت فتو؛ مهدی آذرپندار گفت: در بحث پاتوق ها نیز تمامی فیلم هایی که در این پاتوق ها اکران می شود در ۱۰ بسته آماده شده و بزودی برای […]

مهدی آذرپندار گفت: تمامی دفاتر انجمن در سراسر کشور ملزم شده‌اند هفته‌های فیلم و عکس و نیز پاتوق های خود را امسال برپا کنند.

به گزارش فت فتو؛ مهدی آذرپندار گفت: در بحث پاتوق ها نیز تمامی فیلم هایی که در این پاتوق ها اکران می شود در ۱۰ بسته آماده شده و بزودی برای تمامی دفاتر ارسال می شود.

مدیرعامل انجمن سینمای جوان ایران تصریح کرد: با توجه به اینکه الزام شده پاتوق ها در سالن های سینما اکران شود بنابراین این موضوع برعهده ظرفیت شهر و انجمن است که بتوانند این فیلم ها را در سالن های سینما اکران کنند زیرا اگر فیلم با یک نمایشگر تلویزیونی پخش شود در حقیقت اتفاقی را که باید رقم بزند شکل نمی دهد.

آذرپندار درباره برنامه انجمن سینمای جوان ایران در نقاط مختلف کشور ابراز کرد: این انجمن شهر به شهر برنامه نمی ریزد زیرا برنامه کلی ما بر پایه دروس تخصصی در سراسر ایران طراحی شده است ولی اگر شهری ظرفیت بخصوصی داشته باشد به طور مثال بم ظرفیت عکاسی کویری دارد می توانیم برای آن شهر طراحی خاصی در این زمینه انجام دهیم.

آذرپندار اظهار کرد: بم سال ها دفتر انجمن سینمای جوان دارد و این ظرفیت در اختیار مردم بم بوده است بنابراین قصد داریم بتوانیم فضای آموزشی که مدتی به دلیل شیوع کرونا و برخی مسایل دیگر با رخوت مواجه شده را مجدد احیا کنیم.

وی بیان کرد: می توان از دل کلاس های آموزشی به کشف استعدادها پرداخت و از دل این استعدادها نیز فیلم‌ساز تربیت و به سینمای ایران معرفی کرد.

آذرپندار افزود: در حوزه آموزش تمامی موارد آماده و توانمندی ها وجود دارد؛ تجربه نیز نشان داده انجمن سینمای جوان در بحث آموزش بسیار چیره دست است.

مدیرعامل انجمن سینمای جوان ایران خاطر نشان کرد: کار این انجمن نیروسازی برای آینده سینمای ایران چه در حوزه کارگردانی، نویسندگی، تدوین، فیلمبرداری و دیگر مشاغل فنی سینمای ایران است.

انتهای پیام/بم




فیلم و عکس انجمن سینمای جوان در کشور برپا می‌شود

منبع:آرمـان
? فیلم و عکس انجمن سینمای جوان در کشور برپا می‌شود