فیلم| همراه با رفیق هشت ساله شهیدم

کرمان- فت فتو- بسیاری از تشییع‌کنندگان، دانش آموزانی بودند که در کنار بنری با عنوان «رفیق شهیدم» در مراسم بدرقه پیکر دانش آموز شهید هشت ساله حادثه تروریستی حرم شاهچراخ، روز دوشنبه در شهر کرمان حاضر شده بودند. دریافت ۴۸۱ MB  پیکر علی اصغر لَری گویینی، اهل شهرستان سیرجان استان کرمان امروز با حضور پرشکوه […]

کرمان- فت فتو- بسیاری از تشییع‌کنندگان، دانش آموزانی بودند که در کنار بنری با عنوان «رفیق شهیدم» در مراسم بدرقه پیکر دانش آموز شهید هشت ساله حادثه تروریستی حرم شاهچراخ، روز دوشنبه در شهر کرمان حاضر شده بودند.


دریافت
۴۸۱ MB

 پیکر علی اصغر لَری گویینی، اهل شهرستان سیرجان استان کرمان امروز با حضور پرشکوه مردم در شهر کرمان از حسینیه ثارالله تا گلزار شهدا در جوای مرقد شهید سلیمانی تشییع و برای خاکسپاری در سیرجان بدرقه شد.

به گزارش فت فتو قرار است مراسم تشییع و خاکسپاری این دانش آموز شهید فردا (سه شنبه) در سیرجان برگزار شود.

شهید لری گویینی متولد ۱۳۹۳ در دبستان کعبه روستای چاه قوسکی شهرستان سیرجان در سال دوم مشغول به تحصیل بود که در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ درحالی که همراه پدر خود مشغول زیارت و نماز بود به شهادت رسید و پدرش نیز که همچنان درگیر جراحت ناشی از حادثه است در بیماستان شیراز تحت درمان قرار دارد.
غروب چهارم آبان ۱۴۰۱ تروریستی مسلح با حمله به زائران و خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۳ نفر از جمله چند کودک و زن را به شهادت رساند و بنا بر آخرین اعلام مسئولان استان فارس ۳۰ نفر را مجروح کرد.




فیلم| همراه با رفیق هشت ساله شهیدم

منبع: ایرنـا
? فیلم| همراه با رفیق هشت ساله شهیدم