فیلم/رییس سازمان مدیریت کرمان: جهت‌گیری بودجه ثبات‌سازی اقتصادی است

کرمان- فت فتو- رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با تشریح ویژگی‌های کلی لایحه بودجه ۱۴۰۱ تاکید کرد: جهت‌گیری کلی این لایحه اصلاح ساختارهای کلان و ثبات‌سازی اقتصادی است. دریافت ۹ MB جعفر رودری در گفت‌و گو با خبرنگار فت فتو افزود: لایحه بودجه ۱۴۰۱ در حوزه اصلاح ساختارهای اقتصادی تدوین شده که ردیف های […]

کرمان- فت فتو- رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با تشریح ویژگی‌های کلی لایحه بودجه ۱۴۰۱ تاکید کرد: جهت‌گیری کلی این لایحه اصلاح ساختارهای کلان و ثبات‌سازی اقتصادی است.


دریافت
۹ MB

جعفر رودری در گفت‌و گو با خبرنگار فت فتو افزود: لایحه بودجه ۱۴۰۱ در حوزه اصلاح ساختارهای اقتصادی تدوین شده که ردیف های آن کاهش پیدا کرده و همینطور از شفافیت بیشتری برخوردار است.

به گفته وی، جهت گیری های این بودجه با تمرکز بر ثبات سازی اقتصادی، ارتقای شاخص های کلان اقتصادی و در مجموع برنامه محوری بوده است.

وی تاکید کرد: در سال های گذشته کمتر ارتباط بین شاخص های کلان اقتصادی و منابع بودجه ای که از طرف دولت به مرحله توزیع می رسید درنظر گرفته می شد اما امسال در تدوین لایحه بودجه ۱۴۰۱ تاکید بر این است که با اختصاص هدفمند این منابع حوزه ثبات سازی، ایجاد رشد اقتصادی و اشتغال بتوان به معیشت و ارتقای وضعیت زندگی شهروندان کمک کرد.




فیلم/رییس سازمان مدیریت کرمان: جهت‌گیری بودجه ثبات‌سازی اقتصادی است

منبع:ایرنـا
? فیلم/رییس سازمان مدیریت کرمان: جهت‌گیری بودجه ثبات‌سازی اقتصادی است