فیلم/ آشفته‌بازار جمع‌آوری زباله در شهر کرمان

کرمان- فت فتو- خیابان‌ها و کوچه‌های شهر کرمان از چندسال اخیر سطل‌های زباله مکانیزه ندارد و به محلی برای تجمع انواع زباله و سرازیری شیرابه‌های آنها در سر هر کوچه و خیابان تبدیل شده؛ شرایطی که اگر فردی از هرجای کشور نخستین بار آن را ببیند باور نمی کند وارد مرکز یک استان شده است. […]

کرمان- فت فتو- خیابان‌ها و کوچه‌های شهر کرمان از چندسال اخیر سطل‌های زباله مکانیزه ندارد و به محلی برای تجمع انواع زباله و سرازیری شیرابه‌های آنها در سر هر کوچه و خیابان تبدیل شده؛ شرایطی که اگر فردی از هرجای کشور نخستین بار آن را ببیند باور نمی کند وارد مرکز یک استان شده است.


دریافت
۲۱۳ MB

به گزارش فت فتو مشکل از دوره قبل شورا که با توجیه ضرورت نداشتن سطل های زباله مکانیزه، در این زمینه کاری نکردند شروع یا تشدید شد اما حالا بیش از یکسال از فعالیت دوره جدید شورا هم می گذرد و همچنان شهر مرکز استان کرمان فاقد سطل زباله است.

مدیران شهری این دوره هم می گویند به طور آزمایشی چند سطل مکانیزه در یک شهرک گذاشته اند تا تازه ببینند چه نتایجی خواهد داشت و آیا این کار را ادامه دهند یا خیر؛ این درحالی است که در دیگر شهرهای کشور، حتی روستاها و نیز بسیاری از کشورها از شیوه یکسانی برای تجمیع زباله شهروندان در یک محل مناسب و بعد دفع آنها استفاده می شود.

نازیبایی شهر، مشکلات بهداشتی، ایجاد زمینه حضور و پرسه حیوانات ولگرد و نیز تبعات اجتماعی دیگر مانند دعوای همسایگان بر سر محل گذاشتن زباله تنها بخشی از مشکلات این وضعیت است.




فیلم/ آشفته‌بازار جمع‌آوری زباله در شهر کرمان

منبع: ایرنـا
? فیلم/ آشفته‌بازار جمع‌آوری زباله در شهر کرمان