فکری: از روند باخت خارج شدیم/ امیدوارم از مس امتیاز بگیریم

سرمربی نفت مسجد سلیمان ابراز امیدواری کرد که فردا از مس رفسنجان امتیاز بگیرند. به گزارش فت فتو، مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان فردا(یک‌شنبه) در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر در سرچشمه به مصاف هم می‌روند. محمود فکری، سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: خدا […]

سرمربی نفت مسجد سلیمان ابراز امیدواری کرد که فردا از مس رفسنجان امتیاز بگیرند.

به گزارش فت فتو، مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان فردا(یک‌شنبه) در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر در سرچشمه به مصاف هم می‌روند. محمود فکری، سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: خدا را شکر در بازی قبلی مقابل آلومینیوم فضا برای ما عوض شد و بازیکنان بازی خوبی ارائه دادند و امتیاز کسب کردیم تا از شرایط باخت خارج شویم. الحمدلله تمرینات خوبی داشتیم.

او افزود: امیدوارم در بازی فردا روندمان را ادامه دهیم. در درجه اول نبازیم و نیم نگاهی هم به برد داریم. تیم مس رفسنجان تیم خوبی است و بازیکنان خوبی در اختیار دارد. مربی آن‌ها، مربی‌گری‌اش را از مقاطع پایه شروع کرده و سال‌های سال کار کرده است. از طرفی این تیم ثبات داشته و آقای ربیعی خودش این تیم را به لیگ برتر آورده است و در این چند سال شناخت کافی نسبت به تیم‌شان دارند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در پایان گفت: امیدوارم بازی خوبی در بازی فردا شاهد باشیم و به امید خدا بتوانیم از این بازی امتیاز بگیریم و به مسجد سلیمان برگردیم.

انتهای پیام




فکری: از روند باخت خارج شدیم/ امیدوارم از مس امتیاز بگیریم

منبع: ایـسنا
? فکری: از روند باخت خارج شدیم/ امیدوارم از مس امتیاز بگیریم