فوتی کرونای کرمان برای پنجمین روز متوالی صفر شد

فت فتو/کرمان طبق اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، در پنج روز گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از ویروس کرونا در این استان گزارش نشده است. سعید صحبتی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، در اطلاعیه‌ای آخرین آمار موارد مثبت بستری و مرگ‌ومیر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان کرمان را اعلام کرد. طبق این اطلاعیه […]

فت فتو/کرمان طبق اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، در پنج روز گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از ویروس کرونا در این استان گزارش نشده است.

سعید صحبتی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، در اطلاعیه‌ای آخرین آمار موارد مثبت بستری و مرگ‌ومیر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان کرمان را اعلام کرد.

طبق این اطلاعیه تا ساعت ۱۵ روز جمعه ۲۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ تعداد افراد بستری‌شده در ۲۴ ساعت گذشته ۹ نفر بوده که با احتساب این آمار تعداد بستری‌شدگان در اثر ویروس کرونا درمجموع به ۳۵ نفر در استان کرمان رسیده است.

طبق این اطلاعیه در ۲۴ ساعت گذشته برای پنجمین روز متوالی هیچ مورد فوتی ناشی از ویروس کرونا در استان کرمان گزارش نشده است.

در این اطلاعیه تعداد دوز اول تزریق‌شده واکسن کرونا تا امروز ۲ میلیون و ۳۳۴ هزار و ۸۷۱، دوز دوم ۲ میلیون و ۶۳ هزار و ۳۷۹ و دوز سوم ۸۷۷ هزار و ۴۲۳ اعلام شده است.

شایان ذکر است برای قطع زنجیره ویروس کرونا زدن ماسک، واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همچنان مورد تأکید است.

انتهای پیام




فوتی کرونای کرمان برای پنجمین روز متوالی صفر شد

منبع: ایـسنا
? فوتی کرونای کرمان برای پنجمین روز متوالی صفر شد