فوتسالیست‌های زرندی از سد زندی بتن کلاردشت گذشتند

در هفته ۲۲ لیگ برتر فوتسال کشور، تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان با ۵ گل تیم زندی بتن کلاردشت را در هم شکست. فت فتو کرمان – تیم فولاد زرند ایرانیان در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور در سالن دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان زرند میزبان تیم زندی بتن کلاردشت بودند. فولاد مردان […]

در هفته ۲۲ لیگ برتر فوتسال کشور، تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان با ۵ گل تیم زندی بتن کلاردشت را در هم شکست.

فت فتو کرمان – تیم فولاد زرند ایرانیان در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور در سالن دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان زرند میزبان تیم زندی بتن کلاردشت بودند.

فولاد مردان زرندی در نیمه اول با ایجاد موقعیت‌های زیادی که داشتند، توانستند با دو گل محمد یقین لو و یک سوپر گل استثناییِ کامبیز گمرکی، حریف خود را با سه گل به رختکن بدرقه کند.

در نیمه دوم بازی نیز بازیکنان زندی بتن کلاردشت از همان ابتدای نیمه با تاکتیک پاور پلی (حمله پنج نفره) بر روی دروازه فولادی‌ها فشار گذاشتند و توانستند با ایجاد موقعیت به دو گل دست یابند.

اما فولادی‌ها نیز تاکتیک ضد پاورپلی را به خوبی توانستند به اجرا بگذارند و دو گل دیگر را با تلاش کامبیز گمرکی و جواد محمدی به ثمر رسانند تا با جشنواره‌ای از گل و با نتیجه پنج بر دو حریف خود را با شکست مواجه کنند.

تیم فولاد زرند ایرانیان با این پیروزی توانست با ۲۸ امتیاز در رده ششم جدول قرار گیرد و البته منتظر نتایج ادامه رقابت‌ها در هفته بیست و دوم لیگ برتر بماند.

انتهای پیام/ب




فوتسالیست‌های زرندی از سد زندی بتن کلاردشت گذشتند

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? فوتسالیست‌های زرندی از سد زندی بتن کلاردشت گذشتند