فهرج مرکز وحدت است/ انقلاب، تفکر و اندیشه‌ای قوی دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این‌که فهرج مرکز وحدت است، افزود: سابقه جهاد و مجاهدت مردم ولایتمدار این شهرستان زبانزد و قطعا محرومیت را شکست خواهند داد. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ صبح امروز جلسه شورای اداری فهرج با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله […]

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این‌که فهرج مرکز وحدت است، افزود: سابقه جهاد و مجاهدت مردم ولایتمدار این شهرستان زبانزد و قطعا محرومیت را شکست خواهند داد.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ صبح امروز جلسه شورای اداری فهرج با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان، در سالن اجتماعات شهید سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، حسن سنجری فرمانده سپاه فهرج با تأکید بر هوشیاری و بیداری ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمن، خواستار سرلوحه قرار دادن جهاد تبیین و عمل به تحقق شعار سال مقام عظمای ولایت شد.

وی افزود: در جنگ فرهنگی و اقتصادی امروز باید با بصیرت پیرو و پشتیبان ولایت باشیم و فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار قرار بدهیم تا عاقبت بخیر شویم.


 

 فهرج، زاده انقلاب است/مردم منطقه وحدت مثال‌زدنی دارند

همچنین حسین سعیدنیا فرماندار فهرج در این جلسه، وحدت مردمان فهرج را مثال زدنی عنوان و بیان کرد: فهرج زاده انقلاب است و مردم نجیب و شریف این شهرستان همیشه پای آرمان‌های نظام و انقلاب بوده و هستند.

وی با بیان اینکه فهرج صنعتی نیست و در حوزه اشتغال کمتر انتظارات برآورده شده، تأکید کرد: امسال با رایزنی‌های که در کارگروه اشتغال شرق استان انجام شده است قول میدهم هیچ‌ جوانی در فهرج بیکار نباشد.

فرماندار فهرج گفت: در همین راستا، هر تعداد جوان تحصیل‌کرده دیپلم به بالا و بیکار به فرمانداری مراجعه کند، مقدمات اشتغال آنان را در شرکت‌های خودروسازی بم فراهم خواهیم کرد.

وی با تأکید بر نوکری مردم در دولت آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: امسال، سال شکوفایی فهرج در همه حوزه‌هاست.

سعیدنیا با اشاره به فتنه سال ۱۴۰۱ بیان کرد: در این اغتشاشات هیچ گونه موردی را در فهرج نداشتیم و این نشان می‌دهد مردم فهرج ولایی و انقلابی هستند.

فرماندار فهرج اضافه کرد: در بحث حجاب نیز در فهرج بی حجاب که هیچ، بدحجاب و کم‌حجاب هم نداریم.

وی با قدردانی از تعامل و همکاری مجموعه سپاه با مجموعه دولت گفت: سرهنگ سنجری فرمانده سپاه فهرج از بدو حضور در این شهرستان به تمام معنا یاریگر دولت بوده‌اند و در همه حوزه‌ها به خصوص آبرسانی دست ما را گرفته‌اند.

سعیدنیا افزود: همچنین جای دارد از حجت‌الاسلام والمسلمین منصوری نماینده ولی فقیه در فهرج‌ که تحولات عظیمی در حوزه نمایندگی انجام داده‌اند نیز کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.
 

فهرج مرکز وحدت است/انقلاب، تفکر و اندیشه‌ای قوی دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین علی عرب‌پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله نیز در جلسه شورای اداری شهرستان فهرج گفت: مردمان فهرج، دلسوز سخت کوش و در اوج محرومیت هستند.

وی با بیان اینکه فهرج مرکز وحدت است افزود: سابقه جهاد و مجاهدت مردم ولایت‌مدار این شهرستان زبانزد است و قطعا محرومیت را شکست خواهند داد.

حجت‌الاسلام عرب پور خاطرنشان کرد: امید مقام معظم رهبری نسبت به انقلاب به مناطقی به مانند فهرج مقاوم و انقلابی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فهرج در ادامه با تبریک هفته عقیدتی سیاسی، معلم و کارگر گفت: معلم احیاگر و روشنگر، سپاهی مدبر و با بصیرت و کارگر زیرساخت‌های حیاتی کشور را تحقق می‌بخشد.

وی با تأکید بر اینکه این انقلاب تفکر و اندیشه‌ای قوی دارد خاطرنشان کرد: امروز مردم ایران به تأسی از شهدا و امامین انقلاب مقتدرانه در برابر هجمه‌های دشمن ایستاده‌اند و مقاومت می‌کنند.

حجت‌الاسلام عرب پور با بیان اینکه انقلاب ما مادی نیست و ۱۰۰ درصد معنوی است، اضافه کرد: روحیه مقاومت و ایستادگی دشمن را از پای درآورده و قدرت‌های پوشالی غرب را به زانو درآورده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله تأکید کرد: مراقب نفوذ دشمن باید باشیم چرا که درصدد این است بین شیعه و سنی تفرقه بیندازد.

وی خاطرنشان کرد: بهترین سلاح برای نابودی دشمن وحدت است و نافذه‌های نفوذ دشمن را باید با وحدت و اتحاد گرفت.

انتهای خبر/عباسزاده
 




فهرج مرکز وحدت است/ انقلاب، تفکر و اندیشه‌ای قوی دارد

منبع:آرمـان
? فهرج مرکز وحدت است/ انقلاب، تفکر و اندیشه‌ای قوی دارد