فلسفه وجودی امور تربیتی انسان‌سازی است

امام جمعه راین گفت: فلسفه وجودی امور تربیتی انسانسازی است و آموزش و پرورش، معاونین و مربیان پرورشی در این راستا تلاش‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهند. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی فت فتو همزمان با سالروز تأسیس نهاد امور تربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی، رئیس اداره آموزش و پرورش راین، اعضای شورای معاونین و کارشناسان حوزه […]

امام جمعه راین گفت: فلسفه وجودی امور تربیتی انسانسازی است و آموزش و پرورش، معاونین و مربیان پرورشی در این راستا تلاش‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی فت فتو همزمان با سالروز تأسیس نهاد امور تربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی، رئیس اداره آموزش و پرورش راین، اعضای شورای معاونین و کارشناسان حوزه پرورشی و فرهنگی با امام جمعه راین دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که صبح امروز در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل‌زاده ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز تأسیس نهاد امور تربیتی و آغاز هفته تربیت‌اسلامی افزود: مأموریت و وظیفه اصلی آموزش و پرورش توجه به موضوع تربیتی است تا دانش‌آموزان را با تربیت‌دینی و اسلامی برای داشتن یک زندگی سعادتمندانه بیشتر آشنا کنیم.

وی ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در آموزش و پرورش راین تصریح کرد: فلسفه وجودی امور تربیتی انسان سازی است و آموزش و پرورش، معاونین و مربیان پرورشی در این راستا تلاش‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهند.

رئیس اداره آموزش و پرورش راین نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی و قدردانی از همکاری و همیاری حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل زاده در برنامه ها و فعالیت های آموزش و پرورش و ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته افزود:  بدون شک همه پیشرفت های مادی و معنوی بشر، ریشه در تربیت افراد دارد و چه زیباست پرورش انسان‌هایی که از منبع زلال ایمان و معرفت اسلامی سیراب می‌کردند.

انتهای خبر/ تاج الدینی




فلسفه وجودی امور تربیتی انسان‌سازی است

منبع:آرمـان
? فلسفه وجودی امور تربیتی انسان‌سازی است