فلسفه اصلی روز قدس تحقق حکومت جهانی اسلام است

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه راور گفت: فلسفه اصلی روز قدس که توسط امام راحل(ره) پای‌گذاری شده است چیزی جز تحقق حکومت جهانی اسلام نیست. حجت‌الاسلام محسن محمودی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان» گفت: فلسفه اصلی روز قدس که به‌عنوان یک سنت حسنه توسط امام راحل(ره) پای‌گذاری شده […]

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه راور گفت: فلسفه اصلی روز قدس که توسط امام راحل(ره) پای‌گذاری شده است چیزی جز تحقق حکومت جهانی اسلام نیست.

حجت‌الاسلام محسن محمودی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان» گفت: فلسفه اصلی روز قدس که به‌عنوان یک سنت حسنه توسط امام راحل(ره) پای‌گذاری شده است چیزی جز تحقق حکومت جهانی اسلام نیست.

وی ادامه داد: با تحلیل این کلام اهداف ایشان در سه، چهار نکته نهفته است؛ زیرا ایشان تاکید داشتند که روز قدس روز اسلام است و این سنت نیکو توسط مقام معظم رهبری به وجه احسنت تداوم پیدا کرد.

حجت‌الاسلام محمودی بیان کرد: در این زمینه سوالی مطرح است که کارشناسان مربوطه باید به آن اندیشه کنند و آن این است که پرچم‌دار حاکمیت دین کیست؟؛ داعیه سیادت امت اسلامی باید از سوی چه کسی مطرح شود؟

وی افزود: جواب این سوال را در دو مطلب خواهم گفت؛ یکی این‌که دیدگاه اکثریت مسلمانان این است داعیه‌دار قیادت امت اسلام از دیر زمان عربستان صعودی است.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه راور گفت: ‌آل صعود نه‌تنها نتوانسته در این مورد برازندگی و شایستگی از خود نشان‌دهد که مثل بسیاری از حکومت‌های دیگر به نام اسلام دست در دست استعمار داشته و حرکت سریع حکومت دینی را کند نموده‌است.

وی عنوان کرد: اگر حکومت‌های نوکر و اجیران غرب نبودند سرنوشت امروز مسلمانان این نبود که اکنون هست.

وی در ادامه گفت: نکته دوم و دیدگاه دیگر این است که این پرچم باید توسط نظام اسلامی ایران و مقام معظم رهبری به اهتزار در بیاید و ایشان بر سکوی قیادت امت اسلامی استقرار یابد.

حجت‌الاسلام محمودی گفت: من باورم هست که سیادت امت اسلامی و قیادت حاکمیت دینی و پرچم‌داری حکومت مهدوی برازنده مقام معظم رهبری است ولی حاکمیت جهانی اسلام و استقرار و ترویج آن منوط به یک سلسله شرایط اساسی که آن‌ها را انشالله باید مدنظر داشته باشیم.

انتهای پیام/




فلسفه اصلی روز قدس تحقق حکومت جهانی اسلام است

منبع:آرمـان
? فلسفه اصلی روز قدس تحقق حکومت جهانی اسلام است