فقدان خبرنگار کرمانی خبرگزاری پانا داغی تازه بود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهادت دانش‌آموز خبرنگار در حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفت. به گزارش فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛ محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی در پیامی در یکی از شبکه‌های اجتماعی شهادت آیدا قاسمی دانش‌آموز خبرنگار کرمانی را […]

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهادت دانش‌آموز خبرنگار در حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفت.

به گزارش فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛ محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی در پیامی در یکی از شبکه‌های اجتماعی شهادت آیدا قاسمی دانش‌آموز خبرنگار کرمانی را تسلیت گفت و عنوان کرد: فقدان دانش‌آموز، خبرنگار کرمانی خبرگزاری پانا داغی تازه بود و استعدادی نوپا که دست دشمنی و قساوت، او را از آینده فرهنگ و رسانه این مرز و بوم گرفت. 

در متن یادداشت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است، فقدان دانش آموز-خبرنگار کرمانی خبرگزاری پانا، آیدا قاسمی که به خیل شهیدان واقعه پیوست، داغی تازه بود و استعدادی نوپا که دست دشمنی و قساوت، او را از آینده فرهنگ و رسانه این مرز و بوم گرفت. تسلیت به مردم کرمان، خانواده او و اصحاب رسانه که شهیدی دیگر تقدیم دین و وطن کردند.

انتهای خبر/م




فقدان خبرنگار کرمانی خبرگزاری پانا داغی تازه بود

منبع:آرمـان
? فقدان خبرنگار کرمانی خبرگزاری پانا داغی تازه بود