فعالیت ۲۶ کمیته در ستاد دهه فجر استان

رئیس ستاد دهه فجر استان کرمان گفت: ستاد دهه فجر استان کرمان با ۲۶ کمیته کار خود را از دهم دی ماه آغاز کرد. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری فت فتو؛ حسین انجم‌شعاع ظهر امروز در همایش تجلیل از دست‌اندرکاران ستاد دهه فجر استان کرمان چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: […]

رئیس ستاد دهه فجر استان کرمان گفت: ستاد دهه فجر استان کرمان با ۲۶ کمیته کار خود را از دهم دی ماه آغاز کرد.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری فت فتو؛ حسین انجم‌شعاع ظهر امروز در همایش تجلیل از دست‌اندرکاران ستاد دهه فجر استان کرمان چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: ستاد دهه فجر استان با ۲۶ کمیته کار خود را از دهم دی ماه آغاز کرد و جلسه اول در این زمینه، با حضور نماینده ولی فقیه استان کرمان برگزار شد.

 
رئیس ستاد دهه فجر استان کرمان با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی راهپیمایی ۲۲ بهمن ادامه داد: در تمامی جلسات تاکید بر بیان دستاوردهای نظام و برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در مدارس، ادارات و دیگر سازمان‌ها بود که در این مراسم‌ها بر نشاط و امید تاکید داشتیم.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: برنامه‌های دهه فجر در سطح استان از ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره) آغاز و بیش از پنج هزار برنامه در سطح استان در این دهه، برگزار شد.
 
وی با بیان‌ اینکه اوج برنامه‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود که بنا به فرموده رهبری شنبه تاریخی بود، اظهار کرد: در زمینه اجرای برنامه‌ها، تمامی دستگاه‌های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی و نیروهای مردمی فعالیت داشتند.
 
انجم‌شعاع با اشاره به برگزاری جشن‌های محله‌ای در بیش از ۳۰ محله شهر کرمان خاطر نشان کرد: اگر ظرفیت‌ تمامی دستگاه‌ها پای کار نبود، این مراسم باعظمت برگزار نمی‌شد، همچنین گفتنی است اصحاب رسانه‌ها در طول دهه فجر همراه و به‌مدد ما بودند.

انتهای خبر/م




فعالیت ۲۶ کمیته در ستاد دهه فجر استان

منبع:آرمـان
? فعالیت ۲۶ کمیته در ستاد دهه فجر استان