فعالیت ۱۱۰۰۰ نفر به‌عنوان مجری انتخابات در شهرستان کرمان

نذیر کرمان/کرمان فرماندار کرمان اظهار کرد: حدود ۱۱ هزار نفر به‌عنوان مجری انتخابات در این شهرستان حضور خواهند داشت. علی بابایی در همایش مشارکت انتخابات گفت: اطلاع رسانی به موقع و هنرمندانه، آگاهی بخشی و تبیین دستاوردها به مردم ضمن ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه می تواند زمینه ساز مشارکت مردم در  تمام […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار کرمان اظهار کرد: حدود ۱۱ هزار نفر به‌عنوان مجری انتخابات در این شهرستان حضور خواهند داشت.

علی بابایی در همایش مشارکت انتخابات گفت: اطلاع رسانی به موقع و هنرمندانه، آگاهی بخشی و تبیین دستاوردها به مردم ضمن ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه می تواند زمینه ساز مشارکت مردم در  تمام عرصه ها بویژه مشارکت سیاسی و حضور در انتخابات شود.

وی تاکید کرد: بخشداران، شهرداران و دهیاران و سایر مسئولین با همت مضاعف و خدمت رسانی بیش از پیش می توانند زمینه ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات باشند.

فرماندار کرمان افزود: یک پنجم صندوق های اخذ رای استان در شهرستان کرمان است که جهت رفاه حال مردم نسبت به گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: حدود ۱۱ هزار نفر بعنوان مجری انتخابات در این شهرستان حضور خواهند داشت.

بابایی بیان کرد: در حال حاضر ۹۳ نفر داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه کرمان و راور تایید صلاحیت شده اند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان به مسئولین برگزاری انتخابات در کرمان تاکید کرد: امانتداری را سرلوحه کار خود قرار داده و از تک تک آرای مردم به عنوان حق الناس صیانت کنند.

رحمان جلالی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کرمان نیز در این جلسه گفت: در معرض جنگ ترکیبی  قرار گرفته ایم و دشمن به دنبال مایوس کردن مردم است، مسئولین باید در بین مردم حضور یافته و با تبیین دستاوردهای نظام و دولت جمهوری اسلامی، بذر امید را در دل مردم بکارند.

وی افزود: همیشه مردم عزیز پای آرمانها و ارزشهای انقلاب ایستاده اند و در تمام مراحل صحنه گردان وقایع بوده اند.

جلالی با تاکید بر لزوم ترویج جهاد تبیین گفت: از نقد منصفانه با نظرات کارشناسانه استقبال کرده و با سیاه نمائی که باعث یاس و ناامیدی میان مردم شود مخالفیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با اشاره به نزدیک بودن دهه ی فجر از مسئولین خواست تا اقدامات انجام شده را به مردم اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام




فعالیت ۱۱۰۰۰ نفر به‌عنوان مجری انتخابات در شهرستان کرمان

منبع: ایـسنا
? فعالیت ۱۱۰۰۰ نفر به‌عنوان مجری انتخابات در شهرستان کرمان