فعالیت ۱۰۰۰ داوطلب سلامت در رفسنجان

نذیر کرمان/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان از فعالیت ۱۰۰۰ داوطلب سلامت در رفسنجان خبر داد. دکتر عباس اسماعیلی امروز، ۲۳ دی‌ماه در حاشیه مراسم تجلیل از داوطلبان سلامت محلات رفسنجان که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: داوطلبان سلامت حلقه ارتباطی بین نظام سلامت و سطوح محیطی جامعه هستند.  وی […]

نذیر کرمان/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان از فعالیت ۱۰۰۰ داوطلب سلامت در رفسنجان خبر داد.

دکتر عباس اسماعیلی امروز، ۲۳ دی‌ماه در حاشیه مراسم تجلیل از داوطلبان سلامت محلات رفسنجان که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: داوطلبان سلامت حلقه ارتباطی بین نظام سلامت و سطوح محیطی جامعه هستند. 

وی افزود: داوطلبان سلامت، افرادی هستند که به طور داوطلبانه و با خیراندیشی فقط به خاطر عشق و انسانیت و رضای الهی بدون چشمداشت پاداش مادی برای بهبود زندگی و ارتقاء سلامت مردم و خدمت به همنوعان خود با بخش بهداشت همکاری می‌کنند.

وی از فعالیت ۱۰۰۰ داوطلب سلامت در رفسنجان خبر داد و اضافه کرد: این افراد ضمن شرکت در کلاس‌های آموزشی در مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت، مطالب آموخته شده را به خانوارهای تحت پوشش خود منتقل می‌کنند.

فرماندار رفسنجان نیز در این مراسم با اشاره به این‌که شاخص‌های ارتقاء سلامت در شهرستان را مدیون خیّران و فعالیت‌های دانشگاه علوم‌پزشکی هستیم، گفت: وضعیت مطلوبی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان رفسنجان حاکم است.

حسین رضایی افزود: طرح پویش ملی سلامت طی دو ماه اخیر در رفسنجان توسط دانشگاه علوم‌پزشکی به صورت ۱۰۰ درصد انجام و محقق شد و در این طرح همه افراد بالای ۱۸ سال از نظر دیابت و فشار خون مورد پایش و افراد مبتلا به این بیماری‌ها شناسایی شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

رضایی بیان کرد: با انجام ۱۰۰ درصدی این طرح، دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان رتبه پنجم کشوری و رتبه یک استان را به دست آورده است.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: برای ارائه خدمات هرچه بهتر و بیشتر در حوزه بهداشت و سلامت با کمک بخش خصوصی این مسیر ادامه دارد و کامل‌تر خواهد شد.

انتهای پیام




فعالیت ۱۰۰۰ داوطلب سلامت در رفسنجان

منبع: ایـسنا
? فعالیت ۱۰۰۰ داوطلب سلامت در رفسنجان