فعالیت سامانه بارشی تشدید می شود/ احتمال بارش تگرگ در برخی نقاط کشور

به گزارش گروه اقتصاد فت فتو، سازمان هواشناسی در اطلاعیه ای ضمن هشدار سطح نارنجی از بارش باران همراه با رعدوبرق در مناطق مستعد تگرگ همچون استان های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی خبر داد. احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، سیلاب در مناطق مستعد، صاعقه، احتمال اختلال در تردد جاده‌ای، خسارت به […]

به گزارش گروه اقتصاد فت فتو، سازمان هواشناسی در اطلاعیه ای ضمن هشدار سطح نارنجی از بارش باران همراه با رعدوبرق در مناطق مستعد تگرگ همچون استان های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی خبر داد.

احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، سیلاب در مناطق مستعد، صاعقه، احتمال اختلال در تردد جاده‌ای، خسارت به سازه‌های موقت، تاخیر و احتمال لغو پرواز و آسیب به صنعت کشاورزی نیز در این اطلاعیه مورد تاکید قرار گرفته است.

اجتناب و پرهیز از تردد و اسکان درحاشیه مسیل‌ها، اجتناب از فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر کوچ‌رو، بازگشایی دهانه پل‌ها و آبروها، بررسی استحکام سازه‌های موقت، تابلو‌های تبلیغاتی و پوشش گلخانه‌ها، تسریع در کاشت محصولات پاییزه و تسریع در برداشت مزارع پنبه در استان گلستان از دیگر موارد مورد تاکید در این اطلاعیه بوده است.

انتهای پیام/




فعالیت سامانه بارشی تشدید می شود/ احتمال بارش تگرگ در برخی نقاط کشور

منبع:آنـــا
? فعالیت سامانه بارشی تشدید می شود/ احتمال بارش تگرگ در برخی نقاط کشور